- Berichten
- 72
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb met Newsleecher 4.0 ineens geen verbinding meer met de nieuwsserver van XS News via wireless. Hij wil op de 1 of andere manier niet meer verbinden. Getest op 2 laptops waarop voor de rest niets veranderd is.
Via mijn bedrade PC geen enkel probleem. De DNS server staat bij mij in de router ingesteld op 8.8.8.8 + 8.8.4.4 ( Google ) en mijn PC heeft een vast IP adres met dezelfde DNS instellingen.
Nu zie ik dat er sinds 1 maart nieuwe firmware op de Cisco staat en het kan best zijn dat ik na 1 maart niet meer draadloos heb heb gedownload.
Mijn vraag zijn dus : zijn er meer mensen die, al dan niet sinds 1 maart, vergelijkbare problemen hebben en heeft er iemand misschien nog een andere oplossing/idee, want ik heb het volgende reeds geprobeerd : Newsleecher opnieuw installeren op de 2 laptops met exact dezelfde instellingen als op de vaste PC, draadloze kaarten uit/aangezet en opnieuw aangemeld op draadloos netwerk en de Cisco terug naar de fabrieksinstellingen gezet
Alvast bedankt,
Martijn
Via mijn bedrade PC geen enkel probleem. De DNS server staat bij mij in de router ingesteld op 8.8.8.8 + 8.8.4.4 ( Google ) en mijn PC heeft een vast IP adres met dezelfde DNS instellingen.
Nu zie ik dat er sinds 1 maart nieuwe firmware op de Cisco staat en het kan best zijn dat ik na 1 maart niet meer draadloos heb heb gedownload.
Mijn vraag zijn dus : zijn er meer mensen die, al dan niet sinds 1 maart, vergelijkbare problemen hebben en heeft er iemand misschien nog een andere oplossing/idee, want ik heb het volgende reeds geprobeerd : Newsleecher opnieuw installeren op de 2 laptops met exact dezelfde instellingen als op de vaste PC, draadloze kaarten uit/aangezet en opnieuw aangemeld op draadloos netwerk en de Cisco terug naar de fabrieksinstellingen gezet
Alvast bedankt,
Martijn