D
Diddel
Ik heb slecht beeld op Eredivisie live en Veronica HD, inmiddels alle kabels nagekeken en ook
opnieuw vastgezet en geforceerde update gedaan.
Kan ik het signaal verbeteren door de splitter te vervangen door de tratec? Na de splitter zitten nu
een Webstar modem en een GHV 820A versterker. Uitgang 1 ( versterking 0 db )van de tratec wil ik dan
aansluiten op de GHV 820A en uitgang 2 ( versterking 2 db ) op het modem.
Ik heb na de versterker een multitap ( AFC 1861 ) aangesloten, op de multitap zijn 6 wcd's
aangesloten. De 7e aansluiting is afgesloten.
Ook valt me op dat als Transmit Power Level van de Webstar boven de 50 dBmV komt er blokken in
beeld verschijnen op bovengenoemde zenders. Onder de 50 dBmV zijn de zenders goed.
Of kan er ook iets anders het probleem zijn, een versleten AOP ( VQ601R ) of de splitter?
Op beide boxen, Pace 7111, heb ik hetzelfde probleem. Zie verder mijn profiel.
opnieuw vastgezet en geforceerde update gedaan.
Kan ik het signaal verbeteren door de splitter te vervangen door de tratec? Na de splitter zitten nu
een Webstar modem en een GHV 820A versterker. Uitgang 1 ( versterking 0 db )van de tratec wil ik dan
aansluiten op de GHV 820A en uitgang 2 ( versterking 2 db ) op het modem.
Ik heb na de versterker een multitap ( AFC 1861 ) aangesloten, op de multitap zijn 6 wcd's
aangesloten. De 7e aansluiting is afgesloten.
Ook valt me op dat als Transmit Power Level van de Webstar boven de 50 dBmV komt er blokken in
beeld verschijnen op bovengenoemde zenders. Onder de 50 dBmV zijn de zenders goed.
Of kan er ook iets anders het probleem zijn, een versleten AOP ( VQ601R ) of de splitter?
Op beide boxen, Pace 7111, heb ik hetzelfde probleem. Zie verder mijn profiel.