P
pukkie
hallo, ik ben hier nieuw maar al enige tijd klant van chello (nog wel)
ik ben op mezelf gaan wonen en heb toen vanaf dag 1 upc telefonie aangeschaft, ik heb dit laten instaleren door een chagerijnige monteur (want ik wilde het modem (dat lompe ding ) niet in de kamer maar in de kelder en die iets kleiner dus moest hij meer moeite doen), blijkbaar heeft hij mij hierdoor een oor aan genaaid want ik hem duidelijk verteld dat ik ook chello kreeg (had ik al maar moest nog worden over gehuisd) en dat die ook daar aangsloten werd. maar hij heeft er niks mee gedaan.
toen ik mijn modem en computer over ging huizen ben ik het geheel eens goed gaan bekijken en ik kon nergens mijn modem op aan sluiten, dus heb ik maar de tv antenne eruit gegooid en daar het modem op aan gesloten ff met upc gebeld en alles liep, alleen moest ik nog een splitter hebben en die moest erbij zitten vertelde ze mij. omdat deze er niet bij zat zouden ze mij die opsturen, en dat is a.s. maandag precies 4 weken geleden. ik heb al tich keer contact gehad met upc (want een postpakketje versturen duurt toch geen week).
vorige week ben ik dan ook echt geploft, heb een zekere M. verijken aan de lijn gehad die mij meteen zou terug bellen als hij het met zijn supervisor had overlegd, deze wiegerde om terug te bellen. toen heb ik d. Meeuwissen aan de lijn gehad en die vond het net als mij echt schandalig!!!!
hij zou er meteen werk van maken hij belde mij terug met de excuses van iedereen en het zou op korte termijn verholpen worden!
dat is nu een week geleden, en nog steeds heb ik geen splitter en moet ik kiezen tussen tv-kijken of internetten ik belde net met weer zo'n geval aan de telefoon die mij vetelde dat een pakketje vertsuren wel een week kon duren of dat het anders wel sneller kon maar dan moesten ze meer betalen, (nou ik betaal geen cent meer voor alles terecht is!!!!!!).
ik heb hier gelezen dat de helpdesk medwerkers ook lezen en bij deze dus:
m. verijken
D. meeuwissen
verdedig je maar
ik wacht op reactie!!!!!
dave van der palen
ik ben op mezelf gaan wonen en heb toen vanaf dag 1 upc telefonie aangeschaft, ik heb dit laten instaleren door een chagerijnige monteur (want ik wilde het modem (dat lompe ding ) niet in de kamer maar in de kelder en die iets kleiner dus moest hij meer moeite doen), blijkbaar heeft hij mij hierdoor een oor aan genaaid want ik hem duidelijk verteld dat ik ook chello kreeg (had ik al maar moest nog worden over gehuisd) en dat die ook daar aangsloten werd. maar hij heeft er niks mee gedaan.
toen ik mijn modem en computer over ging huizen ben ik het geheel eens goed gaan bekijken en ik kon nergens mijn modem op aan sluiten, dus heb ik maar de tv antenne eruit gegooid en daar het modem op aan gesloten ff met upc gebeld en alles liep, alleen moest ik nog een splitter hebben en die moest erbij zitten vertelde ze mij. omdat deze er niet bij zat zouden ze mij die opsturen, en dat is a.s. maandag precies 4 weken geleden. ik heb al tich keer contact gehad met upc (want een postpakketje versturen duurt toch geen week).
vorige week ben ik dan ook echt geploft, heb een zekere M. verijken aan de lijn gehad die mij meteen zou terug bellen als hij het met zijn supervisor had overlegd, deze wiegerde om terug te bellen. toen heb ik d. Meeuwissen aan de lijn gehad en die vond het net als mij echt schandalig!!!!
hij zou er meteen werk van maken hij belde mij terug met de excuses van iedereen en het zou op korte termijn verholpen worden!
dat is nu een week geleden, en nog steeds heb ik geen splitter en moet ik kiezen tussen tv-kijken of internetten ik belde net met weer zo'n geval aan de telefoon die mij vetelde dat een pakketje vertsuren wel een week kon duren of dat het anders wel sneller kon maar dan moesten ze meer betalen, (nou ik betaal geen cent meer voor alles terecht is!!!!!!).
ik heb hier gelezen dat de helpdesk medwerkers ook lezen en bij deze dus:
m. verijken
D. meeuwissen
verdedig je maar
ik wacht op reactie!!!!!
dave van der palen