Ik kwam er achter dat als ik alleen de modem op de splitter aansluit ik een behoorlijk beter signaal heb.
Mijn coaxkabel van de tv is van prima kwaliteit en heeft een metalen "plug".
Als ik die er dus naast inplug is mijn signaal minder geworden.
Dit lijkt me niet normaal.
Als het mijn coax van de tv is wat moet ik hier dan nog aan doen of is er iets mis met de splitter?
Oude meuk: Tratec CF-02 cable modem optimizer van 6 jaar oud (zat bij mij Classic abo).
Ik kan niet direct mijn modem op de wandcontactdoos aansluiten voor controle want die zit 'geschroefd' (F-connector?) aan die splitter.
Wat kan ik doen en als het de splitter is wat is dan een goed merk/type?
Mijn coaxkabel van de tv is van prima kwaliteit en heeft een metalen "plug".
Als ik die er dus naast inplug is mijn signaal minder geworden.
Dit lijkt me niet normaal.
Als het mijn coax van de tv is wat moet ik hier dan nog aan doen of is er iets mis met de splitter?
Oude meuk: Tratec CF-02 cable modem optimizer van 6 jaar oud (zat bij mij Classic abo).
Ik kan niet direct mijn modem op de wandcontactdoos aansluiten voor controle want die zit 'geschroefd' (F-connector?) aan die splitter.
Wat kan ik doen en als het de splitter is wat is dan een goed merk/type?

