• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

splitsen van abonnementen over 2 smartcards

  • Onderwerp starter Onderwerp starter densing
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

densing

ik heb 3 september een mail naar Ziggo gestuurd maar tot op heden geen reactie. misschien dat forumleden mij wel kunnen helpen.

Ik heb momenteel totaalpakket + eredivisie live + film1/sport 1.
nu zou ik graag sport 1 + eredivisie live op de ene smartcard hebben en de rest op de andere. Hoe kan dit aangepast worden: heb al gebeld maar bij wachttijden van + 20 minuten houdt dit op, op mails wordt ook niet geantwoord etc etc. kan ik dit via een wijzigingsformulier doen en betaal ik dan niet dubbel voor film 1 + sport 1.

weet iemand trouwens wanneer je je abonnementen zonder meerkosten op beide smartcards kan hebben? ik heb iets gelezen dat ziggo dit toe gaat passen
 
weet iemand trouwens wanneer je je abonnementen zonder meerkosten op beide smartcards kan hebben? ik heb iets gelezen dat ziggo dit toe gaat passen
Volgens woordvoerder van Ziggo, Gradus Vos, nog voor het einde van het jaar.
BTW. Het kan mij niet snel genoeg ingevoerd gaan worden!... ;-)
 
Het zijn inderdaad geruchten dat een exacte kopie van de kaart niets extra's moet gaan kosten (zoals voorheen bij multikabel € 0.50 per kopie van de eerste). Spijtig is het nu zo dat als je buiten het standaard pakket om per smart het abonnement betaald, misschien word dit binnenkort veranderd :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan