D
densing
ik heb 3 september een mail naar Ziggo gestuurd maar tot op heden geen reactie. misschien dat forumleden mij wel kunnen helpen.
Ik heb momenteel totaalpakket + eredivisie live + film1/sport 1.
nu zou ik graag sport 1 + eredivisie live op de ene smartcard hebben en de rest op de andere. Hoe kan dit aangepast worden: heb al gebeld maar bij wachttijden van + 20 minuten houdt dit op, op mails wordt ook niet geantwoord etc etc. kan ik dit via een wijzigingsformulier doen en betaal ik dan niet dubbel voor film 1 + sport 1.
weet iemand trouwens wanneer je je abonnementen zonder meerkosten op beide smartcards kan hebben? ik heb iets gelezen dat ziggo dit toe gaat passen
Ik heb momenteel totaalpakket + eredivisie live + film1/sport 1.
nu zou ik graag sport 1 + eredivisie live op de ene smartcard hebben en de rest op de andere. Hoe kan dit aangepast worden: heb al gebeld maar bij wachttijden van + 20 minuten houdt dit op, op mails wordt ook niet geantwoord etc etc. kan ik dit via een wijzigingsformulier doen en betaal ik dan niet dubbel voor film 1 + sport 1.
weet iemand trouwens wanneer je je abonnementen zonder meerkosten op beide smartcards kan hebben? ik heb iets gelezen dat ziggo dit toe gaat passen
.