S
sten!
Ik haal met mijn download snelheid overdag 2 a 3 MB per sec en in de avond haal ik maar 150kb per sec.. dit is nogal raar vind ik zelf.
Ik woon in een stad dus mijn eerste gedachte was dat het misschien overbelast is. Maar aangezien het elke dag hetzelfde is vind ik het nu wel een beetje irritant worden.
de speedtest die ik gedaan heb bij Ziggo is gewoon normaal gebleken.
ook heb ik via een andere pc/laptop geprobeerd om te kijken of er iets in mijn pc/laptop niet goed is bij 2 andere pc/laptops in mij huis was het zelfde probleem. wanneer dit probleem zich voordoet heb ik zwak internet op de laptop/pc en gewoon totaal geen wifi signaal op mijn mobiel.
ik heb nogal wat vraagtekens bij ziggo in mijn regio.
ik zoek naar tips om het te verbeteren of is het handiger om gewoon een klacht in te dienen?
Internet valt minimaal 1 a 2 keer per week (dat ik het merk kan vaker zijn) er uit ik moet dan hem opnieuw aanzetten wil ik weer internet krijgen.
instelling in de het modem zelf staan goed dit is allemaal nagekeken door 3 verschillende personen.
over de bedrading in de meterkast hoe kom ik erachter of de draden waarmee het modem zijn aangesloten het wel goed doen?
zelf heb ik al ingelogd op de ziggo site om zo het modem op een ander internet kanaal te zetten maar dit hielp ook niet
als iemand nog verdere tips heeft hoor ik het graag.
:giveup:
Ik woon in een stad dus mijn eerste gedachte was dat het misschien overbelast is. Maar aangezien het elke dag hetzelfde is vind ik het nu wel een beetje irritant worden.
de speedtest die ik gedaan heb bij Ziggo is gewoon normaal gebleken.
ook heb ik via een andere pc/laptop geprobeerd om te kijken of er iets in mijn pc/laptop niet goed is bij 2 andere pc/laptops in mij huis was het zelfde probleem. wanneer dit probleem zich voordoet heb ik zwak internet op de laptop/pc en gewoon totaal geen wifi signaal op mijn mobiel.
ik heb nogal wat vraagtekens bij ziggo in mijn regio.
ik zoek naar tips om het te verbeteren of is het handiger om gewoon een klacht in te dienen?
Internet valt minimaal 1 a 2 keer per week (dat ik het merk kan vaker zijn) er uit ik moet dan hem opnieuw aanzetten wil ik weer internet krijgen.
instelling in de het modem zelf staan goed dit is allemaal nagekeken door 3 verschillende personen.
over de bedrading in de meterkast hoe kom ik erachter of de draden waarmee het modem zijn aangesloten het wel goed doen?
zelf heb ik al ingelogd op de ziggo site om zo het modem op een ander internet kanaal te zetten maar dit hielp ook niet
als iemand nog verdere tips heeft hoor ik het graag.
:giveup: