• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Speedtest - download te laag

  • Onderwerp starter Onderwerp starter theeke1
  • Startdatum Startdatum
T

theeke1

https://www.speedtest.net/my-result/3358467099
ik moet 120mbps aan kunnen daar betaal ik ook voor maar als je deze test ziet is het erg laag.
 
Probeer eens meerdere servers, maar ook die van UPC en Ziggo zelf. Als het daar dan ook meerdere malen slecht is... ja, dan is er wel iets aan de hand. Zorg er ook voor dat je op het moment van testen geen andere programma's hebt draaien die bandbreedte gebruiken. Welke snelheden haal je eventueel met NNTP? Antivirus-programma's kunnen ook wel eens roet in het eten gooien.
 
de test upc is download 34mbps upload 6
 
breen1969 zei:
Misschien een stomme vraag: is het bedraad of met wifi?

Is helemaal niets stoms aan... maar daarom o.a. ook de vraag: überhaupt ooit wel eens de 120Mb/s gehaald?
 
nee nog nooit koppel ik mijn laptop rechtstreeks op de kabel dan zit ik op 90mbps.maar mischien heeft het ook te maken dat ik via wifi werk.maar dan vind ik hem nog laag.ik heb een horizonmediabox.
 
Je hebt de B/G/N netwerk modes, en staat het wel goed? De computer en de horizon in N modus? Dan kan je beter resultaat halen, dan in B/G modes.
 
https://www.speedtest.net/my-result/3358537739

Met wifi. 100mb abbo, computer in kamer, modem in de meterkast. En woon in een flat met veel wifi signaal.
 
Terug
Bovenaan