M
MrTaha78
Goede dag mensen van Ziggo-gebruikers!
Ik had een beetje vrije tijd dus ik zat poorten te scannen op mijn subnet in ik vond dat de ziggo router 2 open poorten heeft. Namelijk 80 en 8080. 80 is zoals gebruikelijk voor de http en 8080 ook, maar 8080 heeft bij mij namelijk iets anders. Als ik naar 192.168.178.1:8080 ga dan komt er iets heel onverwachts. Een spectrum Analyzer.
Ik heb onderzoek gedaan op internet en heb nog niets gevonden waarover ze het over dit hebben.
Dus ik vraag aan jullie de mensen van ziggo-gebruikers of jullie nog iets over dit weten.
https://puu.sh/kR74w/31886d74dd.png
(link naar screenshot)
________________________
Nieuw hier dus het spijt me als ik fouten maak
Ik had een beetje vrije tijd dus ik zat poorten te scannen op mijn subnet in ik vond dat de ziggo router 2 open poorten heeft. Namelijk 80 en 8080. 80 is zoals gebruikelijk voor de http en 8080 ook, maar 8080 heeft bij mij namelijk iets anders. Als ik naar 192.168.178.1:8080 ga dan komt er iets heel onverwachts. Een spectrum Analyzer.
Ik heb onderzoek gedaan op internet en heb nog niets gevonden waarover ze het over dit hebben.
Dus ik vraag aan jullie de mensen van ziggo-gebruikers of jullie nog iets over dit weten.
https://puu.sh/kR74w/31886d74dd.png
(link naar screenshot)
________________________
Nieuw hier dus het spijt me als ik fouten maak