• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"Speciale" Aanbieding

Berichten
671
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hi all

Ik ben zojuist gebeld door UPC voor een "Speciale" aanbieding.

Mijn huidige pakket van 100/10 Mbps - Cisco DVR - Telefonie en gratis Film1 (€56,50 per maand) zou omgezet kunnen worden in een Alles-in-1 Power (120/12 Mbps - behoud van Cisco DVR - Telefonie - My Prime).

Dit met een korting van 3 maanden van € 56,00 voor € 39,95. Dit zou een korting opleveren van totaal € 55,35 op jaarbasis. Echter toen ik vroeg of Film1 behouden bleef kwam er een antwoord dat doen we nooit bij upgrades.
Vreemd want dan zou ik op jaarbasis veel meer kwijt zijn. Immers komen de kosten van Film1 (naast een nieuw jaarcontract) erbij.

Recent zijn meer klanten omgezet van 100/10 of 120/6 naar 120/12 en is Film1 gewoon behouden gebleven bij een door Upc geiniteerde upgrade (zoals ook hier het geval). Toen ik aangaf dat dit ook meermaals zo op Chelloo.nl besproken was gaf hij aan niets te kunnen doen.
Wel gaf hij me aan contact te zoeken met een van de webcaremedewerkers op dit forum
Dus graag van een van volgende reactie via pb @Cas-UPC @Anne-UPC @Esther-UPC @Jordy-UPC
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@nspoor,

Dat schiet inderdaad niet op. Ik ga dit voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, kom ik hier op terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ook omgezet i.v.m. bellen onbeperkt naar 120/12 en ik kon destijds Film1 niet behouden :(
spijt komt altijd achteraf dus nu spijt van dat we Film1 kwijt zijn mede daar ik zelden met internet snelheden haalt van hoger dan 65mb up haal ik 12,5

met oude abo 100/10 haalde ik vaak 90mb :( ook draadloos
 
Liberty Global moest Film1 toch verkopen vanwege de overname van Ziggo.
Op een handige manier misschien zo een berg Film1 klanten proberen kwijt te raken?
 
Ik vroeg me dat ook af, ik kreeg een email, tot 2x toe, Op maat gemaakt abonnement. Buiten bellen, heb ik al 200 mbit, horizonbox, Royaal HD en Myprime, alleen geen bellen dus erbij. Het is gewoon een manier om je een nieuw jaarcontract aan te smeren, zit ik niet mee verder, maar zeg dat dan gewoon als upc zijnde. Ik zou dan als ik het op maat gemaakte abo neem, 39,95 betalen de eerste 3 maanden. Ipv 71 euro per maand, ik betaal nu 68. Alleen bellen hoefde ik niet toen ik dit abo afsloot, omdat ik toch een mobieltje heb, en vanwege de dan variabel wordende kosten die het bellen abo met zich meebrengt.
 
Liberty Global moest Film1 toch verkopen vanwege de overname van Ziggo.
Op een handige manier misschien zo een berg Film1 klanten proberen kwijt te raken?

Handige manier?
Ik heb Horizon+Royaal,200Mb internet,MyPrime,bellen,extra CI+ module en Film 1 (onbeperkte tijd)
voor 72,- Euro en maandelijks opzegbaar. Stap ik nu over naar exact hetzelfde pakket kost mij dat 90,- Euro.
Zonder Film 1 betaal ik nog altijd 3,- Euro meer dan nu.
Als ze mij van Film 1 af willen hebben zullen ze toch echt met een betere aanbieding moeten komen.
 
caesar zei:
Handige manier?
Ik heb Horizon+Royaal,200Mb internet,MyPrime,bellen,extra CI+ module en Film 1 (onbeperkte tijd)
voor 72,- Euro en maandelijks opzegbaar. Stap ik nu over naar exact hetzelfde pakket kost mij dat 90,- Euro.
Zonder Film 1 betaal ik nog altijd 3,- Euro meer dan nu.
Als ze mij van Film 1 af willen hebben zullen ze toch echt met een betere aanbieding moeten komen.
zoals jij dat pakket hebt dat wil ik in april ook zelfde prijs. ik wacht wel af of ze voor die tijd een aanbieding doen
 
Waarom zou iemand nog film 1 willen? Neem een 120 mbit pakket en een Netflix account. Ben je veel goedkoper uit en altijd films kijken wanneer het jou uitkomt. ;) Bij film1 oude rommel en herhalingen.....
 
Terug
Bovenaan