• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Speciaal modem voor Fiber30?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zoef94
  • Startdatum Startdatum
Z

zoef94

Hallo,

Ik kreeg onlangs een zeer leuke aanbieding voor Fiber30.
Dat heb ik dus gedaan, maar nu vraag ik me af of je voor fiber een speciaal modem in huis krijg?

Speedtest geeft een resultaat van 7Mbps, dus da's nog niet voldoende.
Downloaden via nieuwsgroepen geeft al een download van 1,5mb (sneller dan m'n oude 10mb abo)

Kortom, ik ben nog in het ongewisse over de staat van m'n fiber abonnement.
Kan iemand duidelijkheid verschaffen? :o
Bedankt!
 
zoef94 zei:
Hallo,

Ik kreeg onlangs een zeer leuke aanbieding voor Fiber30.
Dat heb ik dus gedaan, maar nu vraag ik me af of je voor fiber een speciaal modem in huis krijg?

Speedtest geeft een resultaat van 7Mbps, dus da's nog niet voldoende.
Downloaden via nieuwsgroepen geeft al een download van 1,5mb (sneller dan m'n oude 10mb abo)

Kortom, ik ben nog in het ongewisse over de staat van m'n fiber abonnement.
Kan iemand duidelijkheid verschaffen? :o
Bedankt!

Wat voor modem heb je op dit moment?
 
Webstar
volgens mij gecombineerd met (onbeperkt) bellen
 
Jouw Webstar zal het makkelijk aankunnen.
Ik heb ook een Webstar zoals je in mijn profiel kunt zien. Deze draait naar volle tevredenheid.

Als ik zo de diverse posts in dit forum lees dan lijkt het dat er meer mensen zijn die hun 30 Mb/s. niet halen.
En dan heb ik het niet over een beetje minder maar meer iets in de buurt van 10 Mb of minder.
Daarbij is de uploadsnelheid vaak wel goed.

Ik weet zo ook niet of er een "structuur" in zit zoals regio of zoiets. Het schijnt in ieder geval niet modem gerelateerd.
 
Terug
Bovenaan