• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Spatiebalk afstandsbediening

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gnuus
  • Startdatum Startdatum
G

Gnuus

De afstandsbediening van de Horizon box werkt zoals het moet, behalve de spatiebalk!? Die doet helemaal niets, heel lastig om dan een titel in te typen.
Zijn er meer mensen die dit herkennen, of heb ik toevallig een defect exemplaar?
 
Klopt de spatiebalk werkt niet, aangezien ik pas een week de Horizon heb dacht ik eerst aan een foutje van me eigen.
 
Bedoelen jullie het gebruik van de spatiebalk op de achterkant bij gebruik in bijv. de YouTube app?
Daar werkt ie bij mij namelijk prima.
 
Inderdaad... daar werkt ie niet.
Programmeer foutje dus. Want het werkt wel in de YouTube App.
 
Terug
Bovenaan