G
Gnuus
De afstandsbediening van de Horizon box werkt zoals het moet, behalve de spatiebalk!? Die doet helemaal niets, heel lastig om dan een titel in te typen.
Zijn er meer mensen die dit herkennen, of heb ik toevallig een defect exemplaar?
Zijn er meer mensen die dit herkennen, of heb ik toevallig een defect exemplaar?
