- Berichten
- 95
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik loop tegen een vreemd fenomeen aan. Als ik een email verstuur met attachment (zip-file) vanuit mijn Linux computer wordt deze elke keer als "550 ... spam..." geblokeerd. Maakt niets uit of ik deze via poort 25 (plaintext zonder inloggen) of poort 587 (inloggen en versturen met SSL/TLS). Zonder attachment gaat het zowel via poort 25 als poort 587 wel goed.
Verstuur ik dezelfde mail met attachment via Outlook 2010 gaat het in alle gevallen wel goed. Als ik de mail headers bekijk welke Outlook meestuurt en welke ikzelf toevoeg zie ik geen opzienbarende verschillen. Ik probeer al sommige door Outlook toegevoegde header zelf ook toe te voegen, maar zonder succes.
Weet iemand waaraan de mail headers zouden moeten voldoen zodat het Ziggo spamfilter deze niet als spam ziet ? Dit is bijzonder frusterend.
Thx!
Verstuur ik dezelfde mail met attachment via Outlook 2010 gaat het in alle gevallen wel goed. Als ik de mail headers bekijk welke Outlook meestuurt en welke ikzelf toevoeg zie ik geen opzienbarende verschillen. Ik probeer al sommige door Outlook toegevoegde header zelf ook toe te voegen, maar zonder succes.
Weet iemand waaraan de mail headers zouden moeten voldoen zodat het Ziggo spamfilter deze niet als spam ziet ? Dit is bijzonder frusterend.
Thx!