- Berichten
- 2.969
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
In het algemeen heb ik niet te klagen over het spamfilter van Ziggo. Zo'n naar ik schat 99 % van alle spam komt in de spammap en die is alleen bereikbaar via webmail. Maar wat ik daar zie is nog steeds alleen al door de onderwepregel misselijkmakend, dus eigenlijk zoek ik een instelling om die rotzooi helemaal niet meer te zien. Ik heb in webmail wat zitten experimenteren met zelf toegevoegde regeltjes met zowel enkel trefwoorden als complete onderwerpteksten. Maar zonder effect, wat ik ook probeer helemaal te blokkeren, het blijft in de spammap verschijnen.
Op zich natuurlijk correct, maar ik zou het nog beter willen hebben. Iemand die een tip voor me heeft? Ook andere instellingen onder "Beveiliging" hebben tot nu toe niet geholpen.
Op zich natuurlijk correct, maar ik zou het nog beter willen hebben. Iemand die een tip voor me heeft? Ook andere instellingen onder "Beveiliging" hebben tot nu toe niet geholpen.