J
janeS
Hoi,
Kan ik door het geruzie heen nog een gewone vraag stellen?
Ik wil van de Spam af en heb al 2 progjes geprobeerd, nl die van McAfee en van Windows zelf, maar krijg nog steeds die irritante spam.
Wie weet een alternatief, dat eveneens gemakkelijk in te stellen is?
Bedankt,
janeS.
Kan ik door het geruzie heen nog een gewone vraag stellen?
Ik wil van de Spam af en heb al 2 progjes geprobeerd, nl die van McAfee en van Windows zelf, maar krijg nog steeds die irritante spam.
Wie weet een alternatief, dat eveneens gemakkelijk in te stellen is?
Bedankt,
janeS.