• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Spam

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Plantsoen
  • Startdatum Startdatum
P

Plantsoen

Er komt de laatste tijd weer heel veel spam door. :'(
Dat ben ik bijna niet meer gewend.
Dat werd eerder tegen gehouden.
Is er wat veranderd bij UPC?
 
Zocht op het forum even naar spam en dit is het eerste bericht dat ik zie.
Spam, nooit gehad toen ik bij zonnet, versatel, Tele2 zat.
Nu stroomt mijn mailbox dagelijks vol met nephorloges en viagra. Kan ik ergens een spamfilter regelen bij upc?
Ik gebruik als virusscanner de gratis versie van AVG en wil dat ook zou houden.
 
geen last van , alles loopt via gmail deze heeft een hele goeie spamscanner
 
Spam kan ingesteld worden bij UPC

dit kan je doen bij accountbeheer https://www.upc.nl/klantenservice/internet_accountbeheer/

ik heb verschillende email aliassen aangemaakt deze hebben van mij verschillende "spam" instellingen gekregen
even uitproberen

succes
 
Ga ik daar eens naar kijken, bedankt voor de link.
Ik gebruik overigens mijn zonnet en versatel accounts.

Edit: helaas opent het scherm van accountbeheer niet. Werk met google chrome.
 
Word ook dood gegooit met spam, en ja de spam filter @ upc mail staat gewoon aan, maar helpt helemaal niets, vooral die irritante mails van zogenaamde upc medewerkers die vragen om username/wachtword en mail.
 
Totaal geen last van spam.
Wordt netjes afgevangen door de spamfilters in Gmail en in de spamfolder gegooid. En automatisch na 30 dagen weggegooid. Ik heb er geen omkijken naar.

@patrick91: Accountbeheer bij UPC werkt prima hier met Google Chrome.

Ko
 
Hier ook geen last van spam. Dat geldt eigenlijk al vanaf dat ik bij UPC zit (december 2005). Spamfilter heb ik nooit ingesteld (wist niet eens dat dit kon). Alles staat gewoon op standaard/filter aan.
 
Terug
Bovenaan