S
Sundance
Sinds begin augustus heb ik last van spam.
het betreft hier mail die niet aan mij geadresseerd is
en toch bij mij binnen komt.
Op advies van UPC Hitman pro geïnstalleerd en en volledig
laten draaien. Daarna de software verwijderd volgens advies.
Er zijn geen rare meldingen geconstateerd door hitman pro.
Er komt nog steeds SPAM binnen -(
Er draait bij mij Internetsecurity met antispam versie 2008.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben.
Wie heeft er een goede oplossing om hier van af te komen.
Groeten,
Sundance
het betreft hier mail die niet aan mij geadresseerd is
en toch bij mij binnen komt.
Op advies van UPC Hitman pro geïnstalleerd en en volledig
laten draaien. Daarna de software verwijderd volgens advies.
Er zijn geen rare meldingen geconstateerd door hitman pro.
Er komt nog steeds SPAM binnen -(
Er draait bij mij Internetsecurity met antispam versie 2008.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben.
Wie heeft er een goede oplossing om hier van af te komen.
Groeten,
Sundance