• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Spam mail wachtword gevraagd.

Berichten
16.432
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Odido
Hierbij wil ik de mensen waarschuwen voor het volgende, er gaan weer behoorlijk wat mails de ronde waarbij het email + usernaam + wachtword gevraagd word.

REAGEER HIER NIET OP AANGEZIEN UPC/CHELLO EN ELKE ANDER BEDRIJF NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT JE USERNAAM + WACHTWORD VIA MAIL VRAAGT.

Hierbij de mail die ik en denk ook andere binnekrijgen:

From: Web Account Team
Sent: Saturday, June 12, 2010 7:18 AM
Subject: Geachte chello.nl account eigenaar,


Geachte chello.nl account eigenaar,

Het is ons merken dat je e-mail niet is geslaagd voor de
verificatie / update proces dat momenteel zijn we bezig.
We zijn momenteel geïntegreerd onze databank en
e-mail account center. Wij zijn het verwijderen van alle
Webmail e-mailaccount om meer ruimte te creëren voor nieuwe
rekeningen. Om te voorkomen dat uw account vanaf het sluiten
zult u bij te werken, zodat we weten dat
het is een cadeautje gebruikte account.

***********************************************
Uw e-mailadres CONFIRM HIERONDER IDENTITEIT
E-mailadres Gebruikersnaam: ......... .....
E-mail Wachtwoord: ...............
Geboortedatum: ................
************************************************
**** BELANGRIJK:
Deze actualisering is verplicht als gevolg van onze recente server veranderd.
Alsu niet om uw e-mailadres update je straks niet in staat zijn
ontvangen / verzenden mails.Also uw e-mailadres zal niet worden uitgerust met
de nieuwsteanti-virus systeem in onze nieuwe servers.
Dit zal ervoor zorgen dat uw e-mail en pc kwetsbaar voor aanvallen van het
virus internet.


De gegevens van spammer:

Return-Path: <[email protected]>
Received: from edge04.upcmail.net ([192.168.13.239])
by viefep12-int.chello.at
(InterMail vM.8.01.02.02 201-2260-120-106-20100312) with ESMTP
id <20100621155219.WJOS20209.viefep12-int.chello.at@edge04.upcmail.net>;
Mon, 21 Jun 2010 17:52:19 +0200
Received: from edge01.domaccess.com ([64.117.46.232])
by edge04.upcmail.net with edge
id Yfs91e03S50a46Q04fsAME; Mon, 21 Jun 2010 17:52:19 +0200
X-SourceIP: 64.117.46.232
Received: from domaccess.com (127.0.0.1 [127.0.0.1])
by edge01.domaccess.com (IceWarp 9.4.2 RHEL5.3) with ESMTP id TBD03752;
Sat, 12 Jun 2010 01:18:52 -0400
Date: Sat, 12 Jun 2010 01:18:52 -0400
Return-Path: [email protected]
From: "Web Account Team" <[email protected]>
Subject: Geachte chello.nl account eigenaar,
Message-ID: <[email protected]>
X-Mailer: IceWarp Mailer 9.4.2 RHEL5.3
X-Priority: 3
Reply-To: [email protected]
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="b1_b5eee94b9e440d1e61e1042e0fb80e28"
X-Spam-IndexStatus: 0
 
Ze blijven dit soort zaken maar proberen. De teksten zijn opgesteld in wat ik nog niet eens steenkolen Nederlands zou willen noemen, maar er blijven mensen die er toch weer zullen intrappen.

Goede aktie dus Devil-Strike.net :6
 
Precies er zijn altijd mensen die het wel doen, vandaar dat ik het hier maar weer neerzet om mensen tog even tewaarschuwen.

Steenkolen Nederlands? lol oftewel google translation :D
 
Netjes Devil-Strike.net

Ik gooi die spammers altijd direct de kliko in :D
 
Zo hun nederlands is verschrikkelijk slecht
Het lijkt net een kabouter plop verhaal
 
Terug
Bovenaan