• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Spam flood

  • Onderwerp starter Onderwerp starter masterblaster
  • Startdatum Startdatum
M

masterblaster

Tjonge jonge, ik krijg al de hele ochtend niets anders dan spam binnen. Ik zou bijna denken dan UPC het spam filter heeft uitgezet. Meer mensen last van? :o
 
Sinds gisteravond wel 30 viagra mailtjes in mijn Postvak IN.
UPC spamfilter svp checken!
 
Zonet even mijn webmail gechecked en ook geen problemen.
 
BBGT zei:
Sinds gisteravond wel 30 viagra mailtjes in mijn Postvak IN.
UPC spamfilter svp checken!
Ik heb er hier ook last van.
zit nu op 45 mailtjes sinds vanacht 00:00
 
Ja ik had er ook een stuk of 10. Om een uur of 6 gisteravond kreeg ik ook melding van outlook dat de verbinding met de upc mail server af en toe weg was.
 
Hier ook in korte tijd een spam-tsunami...... (aangrenzende postcode!)
 
Ik heb er ook last van en bij mij blokt hij alle pr0n sites vanwege de kids ;)
Ik heb er 32 binnen gehad ik 36 uur.. Spamfilter porbleempje lijkt me..
 
De Viagra spuit mij hier ook om de oren! ::)
Wel gisteren een haperende mail, mogelijk zijn er werkzaamheden geweest en is de spam even buiten werking (geweest).
 
Terug
Bovenaan