• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

spaans voetbal bij sport1 komende 3 jaar

Berichten
1.006
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
SPAANS VOETBAL NÓG DRIE JAAR OP SPORT1
De liefhebbers van het Spaanse voetbal zitten voorlopig goed bij Sport1. Zowel de televisierechten als de internetrechten van LaLiga (voorheen Primera División) zijn voor de komende drie seizoenen binnen.

Sport1 kan in de Spaanse voetbalweekeinden vijf wedstrijden van deze competitie tegelijkertijd en in High Definition vertonen. Op je pc kun je via de livestreams rechtstreeks meekijken en op sport1.nl komen clips van de hoogtepunten van de topwedstrijden.

Eerder slaagde Sport1 er ook al in de exclusieve rechten voor de Italiaanse Serie A te verlengen voor het nieuwe voetbalseizoen 2009/10. Van deze competitie zijn alle thuiswedstrijden van de twaalf topclubs live te zien bij Sport1 waaronder Juventus, AC Milan, AS Roma en Internazionale. Bovendien bemachtigde Sport1 de rechten voor het Champions League-voetbal voor de komende drie jaar.

'We zijn trots dat ons internationale voetbalpakket voor de komende jaren ook met het Spaanse LaLiga is gegarandeerd', zegt Kees Jansma, directeur van Sport1. 'LaLiga completeert onze Europese topcompetities. Samen met het Argentijnse en Braziliaanse voetbal dat we deze zomerperiode uitzenden kunnen we met recht zeggen dat ons voetbalaanbod wereldwijd is.'
 
Hoop wel dat de kwaliteit van de SD feeds eens vooruit gaat, want wat we nu regelmatig
voorgeschoteld krijgen uit Spanje lijkt regelrecht van Youtube afgeplukt. We hebben nog geluk dat
er een commentator is die meldt welke speler aan de bal is want anders zou je geen flauw idee
hebben wie het is. :)
 
Ik kijk die SD wedstrijden al niet eens meer, alleen de HD. Uitzondering was Real Madrid-Barcelona, want om een of andere reden heb nog ik nooit een thuiswestrijd van Real Madrid in HD gezien. Het is natuurlijk wel fijn dat we er weer 3 seizoenen van kunnen gaan genieten.
 
Laten we dan wel hopen dat ze wat beter voetballen dan die laatste drie wedstrijden, want die zouden zelfs in HD niet het aanzien waard geweest zijn :P
 
Terug
Bovenaan