• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

SP-2

V

vanbuuren

Ik moest gisteren verplicht op een chello aanmeldpagina aanmelden, o.v.v. gebruikersnaam en waachtwoord. Toen ik dat gedaan had, werd ik verzocht m'n PC uit te zetten, en het modem 30 sec uit te zetten. Daarna de boel weer aan. Geen internetverbinding meer! Het heeft me 4 telefoontjes naar de helpdesk gekost om m'n IP adres opnieuw toegewezen te krijgen. In het derde gesprek vertelde de juffrouw van chello me dat het aan SP-2 zou liggen en dat ik die maar moest de-installeren. Opnieuw geen resultaat. In het 4e telefoontje vertelde de helpdesker me "dat het wel eens vaker voorkwam dat SP-2 een probleem geeft" Eigenlijk niets bijzonders. Ik twijfel nu of ik SP-2 opnieuw zal installeren Voor gisteren liep het systeem (met SP-2) als het spreekwoordelijke zonnetje.
 
volgens mij ligt het eerder aan chello dan aan sp2. ik heb nog nooit problemen gehad na installatie van sp 2 op een schone windows xp. En vannacht hebben ze we weer eens wat gedaan bij chello waardoor veel mensen opeens grote en kleine problemen hebben hier in het dorp, van geen internet tot tragere verbinding. Modem resetten helpt soms, en dan niet met de stekker eruit maar via de browser even resetten zoals het hoort. Stekker eruit is wel erg pre historie en helemaal niet goed voor het modem, je pc zet je immers ook niet uit met je netschakelaar.
 
De meest vreemde antwoorden krijg je.
Zo heb ik al meegemaakt :

- Het ligt aan uw infrastructuur ??? ??? ???
- Uw account is verlopen ??? ???
- Uw firewall kan de oorzaak zijn ??? ???
- Zet uw virusscanner maar uit ??? ???
- Ik maak er een case van binnen 2 dagen is het verholpen ??? ???

Waarschijnlijk hebben ze een aantal standaard antwoorden die ze meoten geven als ze het niet weten.
 
Geloof idie bullshit verhalen van UPC maar niet.

Er is niets mis met SP-2 en deze heeft ook totaal geen invloed op de werking van chello.
Det soort verhalen is onkunde van de chello helpdesk medewerkers, als ze het niet weten schuiven ze het op een ander af.

Zeg altijd als ze je vragen:
Ja heb ik verwijderd en werkt nog niet.....
Anders zeg je gewoon heb nog een andere PC staan hier waarop dual boot windows98 en windows2000 zit en ook die doet het niet, zijn ze snel genoeg uitgelult met die onzin verhalen.
 
Terug
Bovenaan