Z
Z900
Hallo,
Ik wil graag bij de [soundtrack] optie na INFO button te hebben ingedrukt bij HD tv kanalen,
standaard op ORGINEEL hebben staan, maar telkens als je van zender wisselt is de mediabox
deze instelling kwijt en gaat over op DD5.1 (en daarom is het geluid weer zacht op de Pioneer LCD TV). Is er toch een optie om dit te verwezelijken ?
Ik wil graag bij de [soundtrack] optie na INFO button te hebben ingedrukt bij HD tv kanalen,
standaard op ORGINEEL hebben staan, maar telkens als je van zender wisselt is de mediabox
deze instelling kwijt en gaat over op DD5.1 (en daarom is het geluid weer zacht op de Pioneer LCD TV). Is er toch een optie om dit te verwezelijken ?