• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Soundtrack gaat terug naar "Nederlands DD5.1"

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Z900
  • Startdatum Startdatum
Z

Z900

Hallo,

Ik wil graag bij de [soundtrack] optie na INFO button te hebben ingedrukt bij HD tv kanalen,
standaard op ORGINEEL hebben staan, maar telkens als je van zender wisselt is de mediabox
deze instelling kwijt en gaat over op DD5.1 (en daarom is het geluid weer zacht op de Pioneer LCD TV). Is er toch een optie om dit te verwezelijken ?
 
Simpel, gisteravond nog even uitgetest.

Zet de instellingen bij het onderdeel soundtrack op origineel en niet zoals het standaard op Nederlands staat. Druk op OK ter bevestiging en verlaat het menu.

Bij de Nederlandse HD zenders krijg je dan ipv. Dolby Surround 5.1 gewoon 2 kanaals stereo. Bij mij blijft deze instelling ook gewoon staan na het zappen, dus verwisselen van zender.

Cheers
 
AntS zei:
Bij de Nederlandse HD zenders krijg je dan ipv. Dolby Surround 5.1 gewoon 2 kanaals stereo. Bij mij blijft deze instelling ook gewoon staan na het zappen, dus verwisselen van zender.

Cheers

Thanks ! Maar bij mij dus niet zoals ik al zei....... komt gewoon weer op Nederlands DD5.1
Op 1 of andere manier stored hij het dus niet..... :'(
 
Maar heb je dat ook in het menu onder instellingen en dan voorkeurinstellingen gedaan in de infobalk bevestigen is niet genoeg.
In het menu moet de soundtrack op orgineel staan zoals Ants het beschreef.
 
Dat is de oplossing....had daar wel gekeken maar zag alleen de talen voorbij komen,
niet wetende dat er ook een optie -orgineel- voorbij zou komen.

Bedankt Cornelis !
 
Terug
Bovenaan