C
CENTAUR
Heb veel mp3's gedownload jaren terug met Windows XP na een tijdje begon het op te vallen dat de MP3's een golvend geluid hadden (harder/zachter) net te irritant. Gebruik nu Vista en dezelfde mp3's golven nog steeds.
mp3's gaar?? Iemand idee hoe het komt en hoe ik dit nog kan verhelpen?
Afspeler is Media player
Bedankt alvast
Peter
mp3's gaar?? Iemand idee hoe het komt en hoe ik dit nog kan verhelpen?
Afspeler is Media player
Bedankt alvast
Peter