D
duimp
Goedenavond allemaal,
ik heb sinds een maand AIE Basis en ben hier redelijk tevreden over.
Het valt mij alleen op als ik een wedstrijd via sopcast kijk er na 3 minuten
weer een herhaling komt. Dit gaat dus oneindig door.
Is nu mijn AIE Basis te traag voor sopcast of weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?
Alvast bedankt.
Martin
ik heb sinds een maand AIE Basis en ben hier redelijk tevreden over.
Het valt mij alleen op als ik een wedstrijd via sopcast kijk er na 3 minuten
weer een herhaling komt. Dit gaat dus oneindig door.
Is nu mijn AIE Basis te traag voor sopcast of weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?
Alvast bedankt.
Martin
