• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

sopcast valt in herhaling

  • Onderwerp starter Onderwerp starter duimp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

duimp

Goedenavond allemaal,

ik heb sinds een maand AIE Basis en ben hier redelijk tevreden over.
Het valt mij alleen op als ik een wedstrijd via sopcast kijk er na 3 minuten
weer een herhaling komt. Dit gaat dus oneindig door.

Is nu mijn AIE Basis te traag voor sopcast of weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?

Alvast bedankt.

Martin
 
tja neem edl of sport 1 :applause:

maar streams kijken vergt veel van je internet verbinding

Als je op de Ziggo site kijkt staat er ook bij alles in 1 plus prima voor surfen mailen chatten enzo...
Denk dat plus beter bij je gebruik zou aansluiten en het kijken een stuk makkelijker gaat...
 
Plus moet snel genoeg zijn voor Sopcast. Probeer eens Sopcast opnieuw te installeren.
 
Ik denk dat ik dan maar over moet stappen naar plus.
Zal Sopcast eens opnieuw installeren maar denk niet dat daar het probleem in zit.
 
Ik heb Plus en gebruik sopcast al enige tijd. Ik heb totaal geen problemen met het gebruik van Sopcast. Wedstrijden worden gewoon goed afgespeeld. Toen het pakket nog 30/3 was, waren er al geen probs.
Lijkt mij dat Basis inderdaad te traag is.
 
Volgens mij zijn er meer haperingen/storingen als het druk is
bij Sopcast. Dus als er veel mensen tegelijk dezelfde wedstrijd bekijken.
Een overbelaste server dus volgens mij :cool:
 
ik heb nu inmiddels het plus pakket en hij valt nog steeds in de herhaling.
Blijft een heel vreemd verhaal.

Qua snelheid zou hij het toch moeten trekken.

Misschien een instelling wijzigen bij ziggo?

Groet Martin
 
Als anderen er ook last van zouden hebben, was dit al veel drukker.
heb de indruk dat het aan de instellingen van je pc ligt.
Heb je dit probleem ook op andere (streaming) websites zoals Ulive?

Overigens is "Sopcast" illegaal; je kijkt via een omweg naar een (ed)wedstrijd, waardoor Ziggo je sowieso geen ondersteuning zal bieden.
 
Overigens is "Sopcast" illegaal; je kijkt via een omweg naar een (ed)wedstrijd, waardoor Ziggo je sowieso geen ondersteuning zal bieden.

Het programma Sopcast zelf is gewoon legaal. Ziggo zal er idd geen ondersteuning op geven, maar niet omdat het illegaal zou zijn maar omdat het gewoonweg geen programma van hun is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan