Z
Zocor!
Hey allemaal.
Ik heb een Sony W4500 serie TV en heb daar de Alphacrypt CI inzitten met een Ziggo smartcard. Alles op auto laten staan en een quick scan uitgevoerd (zoals voorgesteld) en alle kanalen werden probleemloos gevonden. Ik kon omdat de eerste twee maanden alles wordt doorgegeven ook de HD zenders ontvangen. Alles werkte prima, tot er na twee weken ineens 2/3 van de kanalen weg vielen (No permission bla bla bla op het scherm). Ik heb nu alle Publieke, een deel lokale en al de Nederlanse commerciele omroepen. Verder krijg ik op alles die vervelende melding op het scherm.
Bij CardWriter kreeg ik te horen dat het door het wisselen van de transponders kwam en ik de "Auto Update" in systeem opties uit moest zetten en opnieuw een quick scan moest uitvoeren. Volgens de medewerker van CardWriter zou alles dan weer werken NIET DUS.
Ik heb alles geprobeerd wat ik maar op diverse fora kon vinden, keer op keer allerlij instellingen geprobeerd zoals handmatig frequentie en netwerk ingeven, in het expert menu van de CI "-Force Reading original PMT-" op -Auto- gezet (onder CAM module instellingen). Een smartcard refresh uitgevoerd. En wel 20 keer alles opnieuw laten scannen na iedere wijziging enz. enz. Wat ik maar probeerde ik kreeg niet de kanalen terug die allemaal verdwenen waren ze worden overigens wel allemaal gevonden maar ik kan er slechts een stuk of 15 digitaal bekijken.
Iemand een oplossing die wel werkt, ik wordt er langzaam aan een beetje kriegel van en begin te overwegen toch maar weer zo'n domme losse decoder aan te schaffen. Ik hoop dat iemand het ei van columbus heeft om de Alphacrypt CI weer volledig werkend te krijgen.
grtz, Zocor
Ik heb een Sony W4500 serie TV en heb daar de Alphacrypt CI inzitten met een Ziggo smartcard. Alles op auto laten staan en een quick scan uitgevoerd (zoals voorgesteld) en alle kanalen werden probleemloos gevonden. Ik kon omdat de eerste twee maanden alles wordt doorgegeven ook de HD zenders ontvangen. Alles werkte prima, tot er na twee weken ineens 2/3 van de kanalen weg vielen (No permission bla bla bla op het scherm). Ik heb nu alle Publieke, een deel lokale en al de Nederlanse commerciele omroepen. Verder krijg ik op alles die vervelende melding op het scherm.
Bij CardWriter kreeg ik te horen dat het door het wisselen van de transponders kwam en ik de "Auto Update" in systeem opties uit moest zetten en opnieuw een quick scan moest uitvoeren. Volgens de medewerker van CardWriter zou alles dan weer werken NIET DUS.
Ik heb alles geprobeerd wat ik maar op diverse fora kon vinden, keer op keer allerlij instellingen geprobeerd zoals handmatig frequentie en netwerk ingeven, in het expert menu van de CI "-Force Reading original PMT-" op -Auto- gezet (onder CAM module instellingen). Een smartcard refresh uitgevoerd. En wel 20 keer alles opnieuw laten scannen na iedere wijziging enz. enz. Wat ik maar probeerde ik kreeg niet de kanalen terug die allemaal verdwenen waren ze worden overigens wel allemaal gevonden maar ik kan er slechts een stuk of 15 digitaal bekijken.
Iemand een oplossing die wel werkt, ik wordt er langzaam aan een beetje kriegel van en begin te overwegen toch maar weer zo'n domme losse decoder aan te schaffen. Ik hoop dat iemand het ei van columbus heeft om de Alphacrypt CI weer volledig werkend te krijgen.
grtz, Zocor


