• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sony KDL-42W85ABAEP

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jorisvo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jorisvo

Hallo forumleden,

ik heb zojuist een nieuwe tv gekocht maar mijn CI module wil niet werken. Had hiervoor een Samsung met CI en die werkte prima. Nu doe ik de CI module in de Sony tv en ik krijg een melding "CA-module niet toegestaan voor deze service". Het toestel is volgens Ziggo wel ondersteund maar toch wil hij niet werken. Heb al software update uitgevoerd maar dat mocht niet baten.

Doe ik iets verkeerd? weet iemand de oplossing?

bij het instellen vindt hij ook gewoon alle 300 kanalen en is alles succesvol. ik heb alleen nederland 1 en ziggo kanaal 11/12
 
Volgens de berichten elders, de TV-toestellen uit 2013 alleen geschikt voor CI+ 1.3 module.

73's

Antwoord via Sony Tablet S d.m.v. TapaTalk HD 1.3.0
 
auw.... das balen!

zou zo'n CI module geen update kunnen krijgen?
 
Ziggo heeft toch tegenwoordig een nieuwe CI+ module dacht ik.
Ofdat deze geschikt is voor de 2013 toestellen weet ik niet zo 123.
Gebruik even de zoek functie van dit forum even, dacht dat er iets was langs gekomen.

73's

Antwoord via Sony Tablet S d.m.v. TapaTalk HD 1.3.0
 
Ik neem aan dat je de 42W805AB bedoelt? Deze is geschikt voor CI+ module, ook de meeste oude modules op een serie uit 2009-2011 na, Lees dit item door. Het kan dus zijn dat je CI+ module (nog) niet geschikt is voor deze tv.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan