• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sony KDL-40-W-4720 icm HD-recorder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 2009ziggo2009
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
2

2009ziggo2009

Beste Ziggo-gebruikers,

ik heb onlangs een Sony LCD tv gekocht (Sony KDL-40-W-4720 ook wel bekend als KDL-40-W-4500) en wil deze gaan gebruiken in combinatie met een panasonic HD-recorder en digitale televisie. Kan ik dan gebruik maken van de interne decoder in de televisie, of moet ik een losse decoder aanschaffen? En wat is het ebste aansluitschema om de HD-recorder geod te kunnen gebruiken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan