2
2009ziggo2009
Beste Ziggo-gebruikers,
ik heb onlangs een Sony LCD tv gekocht (Sony KDL-40-W-4720 ook wel bekend als KDL-40-W-4500) en wil deze gaan gebruiken in combinatie met een panasonic HD-recorder en digitale televisie. Kan ik dan gebruik maken van de interne decoder in de televisie, of moet ik een losse decoder aanschaffen? En wat is het ebste aansluitschema om de HD-recorder geod te kunnen gebruiken?
ik heb onlangs een Sony LCD tv gekocht (Sony KDL-40-W-4720 ook wel bekend als KDL-40-W-4500) en wil deze gaan gebruiken in combinatie met een panasonic HD-recorder en digitale televisie. Kan ik dan gebruik maken van de interne decoder in de televisie, of moet ik een losse decoder aanschaffen? En wat is het ebste aansluitschema om de HD-recorder geod te kunnen gebruiken?