• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sony 40W4500 / HDMI / HD-recorder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter RoelJewel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RoelJewel

Ik wil mijn huidige Sony breedbeeldtoestel van een jaar of 8 oud vervangen door een LCD-tv. De keuze daarvoor staat wel vast: Sony 40W4500. Ik ken de 40W4000 via m'n ouders en de W4500 schijnt (door 100Hz etc.) alleen nog maar beter te zijn.

Om weer een aantal jaren vooruit te kunnen en daarbij de best mogelijke beeldkwaliteit te halen én opnamemogelijkheden (incl. timeshift) te hebben wil ik ook een HD-recorder (eventueel met DVD-opnamemogelijkheden) erbij aanschaffen. Ik heb voor mezelf drie alternatieven op een rijtje gezet, die elk hun voor- en nadelen hebben:

20081111-gxjqsq7qtf3rdcwy65tg465pp2.jpg


De vragen:

- Zie ik bij deze alternatieven nog iets over het hoofd (met name bij de kabels)?
- Is het verschil tussen een (goede) Scart-kabel en HDMI dermate groot dat scart-alternatieven afvallen?
- Is het verschil tussen Alphacrypt-tuner en een aparte tuner gigantisch groot dat ik op basis daarvan alternatief 2 en 3 zou moeten laten vallen?
- Is er een combinatie te bedenken waarbij ik Alphacrypt en die Cisco 8455 DVB kan combineren? Of heeft dat geen zin als ik één smartcard heb?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan