Q
Quitter3
Heb sinds 24 december deze tv met alphacrypt classic + Ziggo smartcard.
Alphacrypt module blijft zeggen:
"No smartcard inserted".
Heb hem er al op alle mogelijke manieren in gehad, maar blijf deze melding krijgen.
Alphacrypt versie: 3.09
Iemand enig idee of je iets moet instellen om het toch werkend te krijgen?
Heb wel al alle zenders gezocht en gevonden. Ned 1 doet het ook wel digitaal (is geloof ik gratis), maar de rest blijft met deze melding komen.
Alphacrypt module blijft zeggen:
"No smartcard inserted".
Heb hem er al op alle mogelijke manieren in gehad, maar blijf deze melding krijgen.
Alphacrypt versie: 3.09
Iemand enig idee of je iets moet instellen om het toch werkend te krijgen?
Heb wel al alle zenders gezocht en gevonden. Ned 1 doet het ook wel digitaal (is geloof ik gratis), maar de rest blijft met deze melding komen.