Met de rode knoop kun je schakelen tussen de verschillende audio-sporen, als een zender meer dan 1 spoor heeft.
Ik dacht dat Discovery HD altijd meerdere sporen had, maar als ik er nu tussen probeer te switchen blijft m'n Philips-TV constant "Dolby Digital 3/2" aangeven in het info-scherm.
Bij bijvoorbeeld NGC HD kan ik nog wel twee verschillende sporen zien: een normaal "Stereo" (PCM) spoor en een "Dolby Digital 2/0" spoor.
Maar goed, je kunt er in elk geval het audio-probleem tijdelijk mee oplossen.
Hopelijk wordt dit gefixed in een volgende firmware release.
Overigens werkte de groene knop hetzelfde, maar dan voor ondertiteling. Discovery HD heeft bij veel programma's Nederlandse ondertiteling beschikbaar die standaard niet getoond wordt, maar door het indrukken van de groene knop wel. Helaas wordt deze instelling niet onthouden door de decoder, dus moet je elke keer als je naar de zender zapt opnieuw de knop indrukken. Hopelijk wordt dat ook binnenkort gefixed...