'Sommige' Ziggo-klanten kunnen sinds begin dit jaar geen eigen modem activeren

Tweakers.net

RSS Feed
Berichten
119
Ziggo zegt dat 'sommige' klanten problemen kunnen ervaren bij het activeren van een eigen modem. Zowel activeren via de app als handmatig activeren met de Ziggo-klantenservice kan problemen opleveren. De problemen spelen in ieder geval sinds februari dit jaar.

Lees verder ...
 
Het is niet duidelijk om hoeveel klanten het gaat en of het probleem alleen bij specifieke modems optreedt. Dergelijke vragen werden niet door Ziggo beantwoord.
Daar ben ik nou ook benieuwd naar. Het is leuk dat het kan, maar hoeveel klanten nemen daadwerkelijk de moeite om een eigen modem aan te schaffen.

Het bedrijf zegt tegen Tweakers dat 'een speciaal team' aan een oplossing werkt en nu verschillende mogelijke oplossingen test
Zal wel ergens op de backlog staan bij een junior developer die geen benul heeft van wat ie moet doen.
 
Ziggo zegt een oplossing te hebben doorgevoerd waardoor klanten weer eigen modems kunnen activeren. De oplossing werd vorige week doorgevoerd; sindsdien hebben klanten geen problemen meer gemeld. De problemen waren eerder dit jaar begonnen.

Lees verder ...
 
Terug
Bovenaan