J
Jassy
Zit er voor deze box nog een keertje weer een Softwareupdate aan te komen?
Vind zelf dat de box bij het zappen enorm traag is (Waarom niet eerst beeld opbouwen en dan pas de OSD erbij?)... Tevens speelt de box de VRT kanalen niet goed af (Samplerate schijnt 32kHz te zijn) via de optische uitgang.
Verder vind ik het een heel stabiel apparaat, in 1 jaar slechts één vastloper gehad!
Vind zelf dat de box bij het zappen enorm traag is (Waarom niet eerst beeld opbouwen en dan pas de OSD erbij?)... Tevens speelt de box de VRT kanalen niet goed af (Samplerate schijnt 32kHz te zijn) via de optische uitgang.
Verder vind ik het een heel stabiel apparaat, in 1 jaar slechts één vastloper gehad!
? Dus ik betwijfel of dit een software-versie probleem is.