• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Softwareupdate ??? Misschien?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jassy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jassy

Zit er voor deze box nog een keertje weer een Softwareupdate aan te komen?

Vind zelf dat de box bij het zappen enorm traag is (Waarom niet eerst beeld opbouwen en dan pas de OSD erbij?)... Tevens speelt de box de VRT kanalen niet goed af (Samplerate schijnt 32kHz te zijn) via de optische uitgang.

Verder vind ik het een heel stabiel apparaat, in 1 jaar slechts één vastloper gehad!
 
hij is inderdaad erg traag met sommige zenders sinds de laatste update. zou inderdaad fijn zijn als dat weer gewoon was
 
Misschien dat iemand van Ziggo hierop kan reageren of we nog een SW update kunnen verwachten voor deze box? Of is deze box intussen uitontwikkeld ?
 
Ik denk dat Ziggo, liever geen updates meer voor deze ontvanger heeft en liever ziet dat wij overstappen op VOD.
Daar kunnen ze meer aan verdienen.
 
Misschien dat iemand van Ziggo hierop kan reageren of we nog een SW update kunnen verwachten voor deze box? Of is deze box intussen uitontwikkeld ?

Nee, er zijn geen plannen voor een nieuwe release voor de 850.
 
Nou dat is dan jammer. Ik zit hier soms 10 seconden of meer te wachten op de volgende zender. Dat is zelfs met mijn stalen geduld wel eens te veel.
 
We worden dus blijkbaar weer met zachte dwang gedwongen dadelijk iets te nemen wat niet iedereen wilt.
 
Nou dat is dan jammer. Ik zit hier soms 10 seconden of meer te wachten op de volgende zender. Dat is zelfs met mijn stalen geduld wel eens te veel.

heb je de ontvanger al eens opnieuw opgestart (poer cycle) / factory default gegeven ?
 
Bij ons geen problemen met zappen. Misschien met bepaalde zenders die wij niet in ons pakket hebben???? Dus ik betwijfel of dit een software-versie probleem is.
 
heb je de ontvanger al eens opnieuw opgestart (poer cycle) / factory default gegeven ?

Volgend probleem tegengekomen:

Zender staat op een willekeurig kanaal, ik noem bijvoorbeeld RTL 4. Wanneer ik echter een kanaal hoger zap, krijg ik bijvoorbeeld niet 5 maar 422 (Eredivisie Live 2). Vreemd. Komt ook niet altijd voor, maar vooral bij volgende willekeurige situatie:

- Op de OK knop drukken, bijvoorbeeld Eredivisie Live 1 (421) selecteren.
- Daarna dmv. 4 naar bijvoorbeeld RTL 4 zappen
- Prog. omhoog knop indrukken resulteert dan niet in RTL 5 maar in Eredivisie Live 2 (422).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan