B
Balletje
Gisteravond bemerkte ik dat de functies On demand, Guide en Interactive niet meer werkten. Ik gebruik deze namelijk niet elke dag, maar eens in de zoveel tijd. Naar pagina 999 gegaan voor een diagnose, alles groen. Dus maar gedaan wat wel vaker aangeraden word, terugzetten naar fabrieksinstellingen. Functies werkten weer, maar ik kon met On demand niets, een boodschap over kabels niet goed en blablabla.
Op naar kanaal 999 voor een diagnose, en ja hoor, de box kreeg geen IP adres, fout dus. Kon niet aan mijn splitter liggen, die was destijds al omgewisseld en het had altijd gewerkt. Toch maar even de kabel rechtstreeks in de WCD. Weer fout. Splitter teruggeplaatst, en, denkend dat ik misschien te rap op de knopjes van de AB had gedrukt, toch maar wéér terug naar fabrieksinstellingen. Alles rustig zijn gang laten gaan, weer naar pagina 999, en weer die fout, box kreeg geen IP adres.
Stekker er toen maar een halve minuut uitgehaald, en ziedaar, alles werkte! Nog een paar keer alles gecheckt en alles in orde. Dat was dus gisteravond/gisternacht. Ook nog even gekeken naar de software versie, dat was 2.1-378.
Vanavond wilde ik een film kijken op On demand (ik had de familieleden al vol trots gemeld dat ik het boeltje werkend had gekregen) en ja hoor, het werkte weer niet. Weer die fout, weer de box die geen IP adres kreeg. Om hem nou weer naar fabrieksinstellingen terug te zetten ging me iets te ver, dus de stekker er maar weer uit dan. Deze keer gebeurde er iets wat ik gisteravond dus niet had, na opnieuw de stekker er in gedaan te hebben knipperde het groene lampje gedurende een minuut of 5, daarna ging de box uit. Goed, uitgeprobeerd, en alles werkt zoals het moet, alles ook groen op de diagnosepagina.
Net nog even geprobeerd en gelukkig blijft alles nu in orde. Ik keek echter ook nog even op de Diagnostiekpagina en het viel me op dat nu wel mijn software versie is veranderd van 2.1-378 naar 2.1.2-8....deze heb ik nog niet voorbij zien komen, is dit een nieuwe of een oudere?
Op naar kanaal 999 voor een diagnose, en ja hoor, de box kreeg geen IP adres, fout dus. Kon niet aan mijn splitter liggen, die was destijds al omgewisseld en het had altijd gewerkt. Toch maar even de kabel rechtstreeks in de WCD. Weer fout. Splitter teruggeplaatst, en, denkend dat ik misschien te rap op de knopjes van de AB had gedrukt, toch maar wéér terug naar fabrieksinstellingen. Alles rustig zijn gang laten gaan, weer naar pagina 999, en weer die fout, box kreeg geen IP adres.
Stekker er toen maar een halve minuut uitgehaald, en ziedaar, alles werkte! Nog een paar keer alles gecheckt en alles in orde. Dat was dus gisteravond/gisternacht. Ook nog even gekeken naar de software versie, dat was 2.1-378.
Vanavond wilde ik een film kijken op On demand (ik had de familieleden al vol trots gemeld dat ik het boeltje werkend had gekregen) en ja hoor, het werkte weer niet. Weer die fout, weer de box die geen IP adres kreeg. Om hem nou weer naar fabrieksinstellingen terug te zetten ging me iets te ver, dus de stekker er maar weer uit dan. Deze keer gebeurde er iets wat ik gisteravond dus niet had, na opnieuw de stekker er in gedaan te hebben knipperde het groene lampje gedurende een minuut of 5, daarna ging de box uit. Goed, uitgeprobeerd, en alles werkt zoals het moet, alles ook groen op de diagnosepagina.
Net nog even geprobeerd en gelukkig blijft alles nu in orde. Ik keek echter ook nog even op de Diagnostiekpagina en het viel me op dat nu wel mijn software versie is veranderd van 2.1-378 naar 2.1.2-8....deze heb ik nog niet voorbij zien komen, is dit een nieuwe of een oudere?

?