J
jongetje
In de nieuwsbrief van Ziggo staat dat er een software update beschikbaar is maar mijn ontvanger ziet geen nieuwe en in dit forum is de laatste ook van Q4 2008.
Is dit (een van de fouten) in de nieuwsbrief?
Is dit (een van de fouten) in de nieuwsbrief?
