• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Software update?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jongetje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jongetje

In de nieuwsbrief van Ziggo staat dat er een software update beschikbaar is maar mijn ontvanger ziet geen nieuwe en in dit forum is de laatste ook van Q4 2008.

Is dit (een van de fouten) in de nieuwsbrief?
 
Heb ik ook gelezen en inderdaad geen update aanwezig en de laatste update van de humax is al weer een mooi tijdje geleden volgens mij.

Heb 't idee dat Ziggo oude info in hun nieuwsbrieven verspreidt.
 
Heb ook n.a.v. de nieuwsbrief meteen gekeken maar noppes :cry:
Ben ook benieuwd naar wat de update zou moeten verbeteren.
 
geluid

Vind zelf dat het geluid nog niet geheel gelijk loopt met 't beeld. Geluid is net een fractie later. Zou mooi zijn als je dat zelf zou kunnen bijstellen, zoals nu met de nieuwe decoders kan. En een mogelijkheid om de zwarte balk onder de ondertitels afzonderlijk te kunnen in stellen, nu wordt ook het hele menu doorzichtig.
 
Nou, bij mijn humax mogen ze wel wat verbeteren ... die gids-functionaliteit is bijzonder traag en meestal loopt hij ook gewoon een uur achter :shock:
 
Dit staat op de website van Ziggo:

Humax ontvanger IR-FOX C

Voor de Humax digitale ontvanger is een update beschikbaar. Hierdoor wordt de ontvanger stabieler.

Ik heb ook geprobeerd om de update te installeren, maar bij mij is er ook geen update aanwezig.
 
Dit staat op de website van Ziggo:



Ik heb ook geprobeerd om de update te installeren, maar bij mij is er ook geen update aanwezig.

Er blijken nog veel mensen te zijn die de laatste update nog niet gedaan hebben waardoor er problemen zijn. Ik vermoed dat deze mededeling bedoeld was om die mensen te triggeren om de update te doen.

Jammer genoeg heeft Ziggo dit niet erg duidelijk geschreven in de nieuwsbrief. Ze hadden beter kunnen schrijven: "Er is sinds eind 2008 een update beschikbaar ...." dan was het ook duidelijk geweest voor de mensen die de update al gedaan hebben.....
 
Die update is voor mij dus een downdate geweest, want voor die update ging m'n gids wel gewoon snel :)
 
Er blijken nog veel mensen te zijn die de laatste update nog niet gedaan hebben waardoor er problemen zijn. Ik vermoed dat deze mededeling bedoeld was om die mensen te triggeren om de update te doen.

Jammer genoeg heeft Ziggo dit niet erg duidelijk geschreven in de nieuwsbrief. Ze hadden beter kunnen schrijven: "Er is sinds eind 2008 een update beschikbaar ...." dan was het ook duidelijk geweest voor de mensen die de update al gedaan hebben.....

Of dat ze er even bij vermelden wat de laatste versie is en hoe je dat kunt controleren welke je hebt. Mij nog steeds niet duidelijk of ik nu wel de laatste heb.
 
Of dat ze er even bij vermelden wat de laatste versie is en hoe je dat kunt controleren welke je hebt. Mij nog steeds niet duidelijk of ik nu wel de laatste heb.
Je hebt de laatse versie als je niet kunt updaten, de ontvanger houdt dat namelijk zelf bij. Heb je de laatste versie dan is de update versie grijs en kun je hem niet selecteren in het menu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan