• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Software update Philips HDTV mediabox.

Berichten
2.153
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ook op de HD Box heb ik nu een nieuwe SW versie. Behalve een wat "elegantere" kleur zie ik nog geen wijzigingen.

Ik (Almere) heb nu versie 3.5.0.203

Groet, Alfons
 
Zet net even de box aan en toen ik bij uitzending gemist vastliep en op 999 foutmeldingen kreeg, deed ik even de stekker erin en eruit en hopla, opeens een update lijkt het.

Zie dat het menu een nieuwe stijl heeft, zo ook het geluid, maar programma gemist heeft nog oude stijl. Meer mensen dit of heeft regio Helmond een proef? Zal dadelijk eens kijken of er nog meer veranderd is.
 
Hier Rotterdam ook de update.

Mooie kleurtjes! Het stotterende geluid in de tv-guide lijkt nu verdwenen. De tv-guide
scrollt echter nog net zo brak als voorheen. :( Daar waar alle andere mediaboxen
van UPC ten alle tijden scrollen als een mes door de boter, wil de HDTV box
nog wel eens haperen om vervolgens 10 of 20 seconde later weer door te gaan.
Deze bug krijgen ze er blijkbaar niet uit, het zou me dus niets verbazen als dit één of ander
hardware gebrek is (bijv. een tekort aan intern geheugen of een te trage processor. Een PC vertoont namelijk exact dezelfde "pauze verschijnselen" bij bepaalde taken als je geheugen te kort komt of processor te traag is).
De hoop dat ze dit via de software oplossen heb ik inmiddels verloren. En laten we hopen
dat deze issue niet op de HDTV-DVR voorkomt. :P
 
Super voor mij deze update...

Ik heb nu eindelijk geluid op me lg lcd-scherm

Eindelijk weer is iets goed bij upc...

Joodje
 
Makavelli zei:
Super voor mij deze update...

Ik heb nu eindelijk geluid op me lg lcd-scherm

Eindelijk weer is iets goed bij upc...

Joodje

Keek je voorheen dan tv zonder geluid??? :o
 
ik heb het idee dat contrast en/of verzadiging van het beeld iets hoger is.....

(5708)
 
Hier, Wageningen ook de update gekregen. Mij valt op dat de uitvoer bij SD uitzendingen op 720p staat. Op kanaal 302 wordt wel overgeschakeld naar 1080i. De box staat op automatisch.
 
rtl4 in 576p....

(geen idee wat dat was, ,maar het beeld is nu beter........voor wat dat waard is voor die campingzender)
 
Hier (Haarlem) ondervind ik nogal wat vervelende bijwerkingkjes..
- het menu dat voorheen een aantal sec. bleef staan blijft soms staan
- de terugknop (pijltje naar links) waarmee voorheen het menu weggeklikt kon worden is nu daadwerkelijk een p<p knop geworden, maar het menu kun je er niet mee verlaten. Nu moet dit via de info-knop en dan de terugknop
- het menu verschijnt zomaar (waarna ik het niet weg kan klikken en dus weer het vorig bekeken kanaal zit te bekijken, etc)

Verder lijkt het menu idd sneller maar liep uitzending gemist de mist in (plots zwart beeld, apparaat uit en weer aan). Daar is nog stabiliteit te halen (was hiervoor ook niet superstabiel)
 
Terug
Bovenaan