• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Software-update PACE

  • Onderwerp starter Onderwerp starter viss5162
  • Startdatum Startdatum
V

viss5162

Ik kwam net even thuis en zag andere kleuren in het menu van mijn PACE-box.

Is de update ook voor de PACE gedaan. Ik hoop dat de haperingen nu over zijn, alhoewel de laatste ging het redelijk goed.
;D
 
Dit had mijn broer ook maar daar is alles nu weer normaal, zelf geen last van gehad
 
Vandaag ook een update voor mijn PACE ontvangen (Leeuwarden). Nieuwe kleuren etc. En natuurlijk de toevoeging: on demand werkt niet meer (check bekabeling/999: mediabox krijgt geen IP meer) :)

Nu een geforceerde reset en update aan het uitvoeren...ben erg benieuwd.
 
....en na de update is alles weer bij het oude. UPC bedankt! Toch mooi dat je op een vrolijke donderdagmiddag opeens geen gebruik meer kunt maken van On Demand, en hier zonder verdere technische kennis en/of een harde reset NIKS aan kunt doen.
 
Hier werkt de VOD wel..... Regio Friesland.

Het lijkt allemaal wel prima, maar ik vind het menu wat waziger (zo lijkt het tenminste). Ik zal er vanavond eens goed naar kijken.
 
Welke Pace update? Hier in 8181 (gelderland, heerde) nog niks zelfs niet na een geforceerde update.
 
In Friesland idd de 2.5

Zo te zien zijn inderdaad de flitsen verwijderd en werkt teletekst nu veel sneller maar de 888 ondertiteling helaas niet...
 
plankie zei:
In Friesland idd de 2.5

Zo te zien zijn inderdaad de flitsen verwijderd en werkt teletekst nu veel sneller maar de 888 ondertiteling helaas niet...

Flits heb ik idd ook niet meer terug gezien :)
 
Ok, allemaal leuk en aardig de nieuwe 2.5 voor de PACE in Friesland, maar toch een paar problemen hier:

1) Na het (automatisch) updaten van de software naar 2.5 krijgt m'n mediabox sporadisch geen IP meer (te zien via 999), waardoor b.v. On-demand ook niet meer werkt.

2) Een geforceerd update (fabrieksinstelling + update) heeft tot gevolg dat de OUDE software weer geïnstalleerd wordt, waardoor er naar verloop van tijd punt 1 weer van kracht is :)

Oplossing cq. uitleg hierover?
 
Terug
Bovenaan