anoniem
Cable Expert
- Berichten
- 4.089
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
9401 gebruikers,
de nieuwe software is vandaag uitgebracht.
Zie https://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=tvhomenl&t=808820
Gebruikers vanuit het casema gebied melden dat de software ook gedownload kan worden. Ik veronderstel dat dit ook mogelijk is voor multikabel gebruikers sinds de koppeling op het casema headend
Anoniem
(@Home)
PS de gebruikers die via Multikabel een workaround hebben aangeboden gekregen via een herinstalltie op 1111 zouden de installatie na de upgrade weer terug moeten kunnen zetten naar het oorspronkelijke netwerknummer. Deze software fix moet het tumer probleem op o.m. RTL4 ook opgelost hebben.
Laat me even weten of het werkt
de nieuwe software is vandaag uitgebracht.
Zie https://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=tvhomenl&t=808820
Gebruikers vanuit het casema gebied melden dat de software ook gedownload kan worden. Ik veronderstel dat dit ook mogelijk is voor multikabel gebruikers sinds de koppeling op het casema headend
Anoniem
(@Home)
PS de gebruikers die via Multikabel een workaround hebben aangeboden gekregen via een herinstalltie op 1111 zouden de installatie na de upgrade weer terug moeten kunnen zetten naar het oorspronkelijke netwerknummer. Deze software fix moet het tumer probleem op o.m. RTL4 ook opgelost hebben.
Laat me even weten of het werkt