• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Software release Samsung DCB-9401R

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
9401 gebruikers,

de nieuwe software is vandaag uitgebracht.
Zie https://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=tvhomenl&t=808820

Gebruikers vanuit het casema gebied melden dat de software ook gedownload kan worden. Ik veronderstel dat dit ook mogelijk is voor multikabel gebruikers sinds de koppeling op het casema headend

Anoniem
(@Home)

PS de gebruikers die via Multikabel een workaround hebben aangeboden gekregen via een herinstalltie op 1111 zouden de installatie na de upgrade weer terug moeten kunnen zetten naar het oorspronkelijke netwerknummer. Deze software fix moet het tumer probleem op o.m. RTL4 ook opgelost hebben.

Laat me even weten of het werkt
 
kennelijk een niet veel gebruikte ontvanger bij Multikabel gezien het feit dat er maar 1 reactie is gepost.
 
Ik heb de update ook uitgevoerd bij mijn eigen dtv-box en bij die van een kennis van mij, maar om nu te zeggen dat ik veel verschil merk met de software versie die erin stond, nee.

Misschien dat ik te weinig kijk naar de zenders waar er problemen mee waren.

En misschien zijn er wel een hoop samsung boxen in het MK gebied, maar lezen de mensen niet op de fora waar er wordt gesproken over de nieuwe software versie.
 
anoniem zei:
kennelijk een niet veel gebruikte ontvanger bij Multikabel gezien het feit dat er maar 1 reactie is gepost.
In ieder geval bedankt voor het melden ! Dat wordt toch zeer gewaardeerd.

Is er voor de Panasonic ook een nieuwe update trouwens ?

Aangezien de kanalen indeling wijzigt per 9 januari bij Multikabel kregen we een brief vandaag waarin staat dat de Panasonic ook een update moet krijgen voordat dit kan werken, maar toen ik vanavond even probeerde gaf hij geen update mogelijkheid aan. Kan het zijn dat hiermee de update van afgelopen zomer/najaar bedoeld wordt ? (voor het geval mensen die nog niet geinstalleerd hebben)
 
martin1 zei:
waarschijnlijk dat dit forumgedeelte wat minder bezocht is zoals in de vorige post al is aangegeven.

Denk eerder dat veel mensen die wel geupdate hebben niet gereageerd hebben omdat ze geen problemen tegenkwamen.

Dit forumdeel is juist het drukste deel van het totale forum, er wordt het meest gereageerd en gelezen vergeleken met de andere delen over bijvoorbeeld internet en zo.

Even wat statistieken:
Vorig jaar hebben we meer dan een verdubbeling gezien van het aantal pagina raadplegingen vergeleken met 2006.
In 2007 2.3 miljoen pagina's bekeken, in 2006 was dat nog 1.5 miljoen en 2005 600.000 stuks. Dagelijks worden er gemiddeld zo'n 10.000 pagina's opgehaald met pieken in het weekeinde naar zo'n 15.000 per dag.
 
Ik bedoelde niet het forum in het algemeen, maar meer dit topic. En het kan natuurlijk ook best zijn dat er mensen zijn die bang zijn om een upgrade te doen. Gewoon vanwege het feit, wat als het misgaat, moet ik dan een nieuwe dtv-box aanschaffen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan