• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

snellere modem + instelling

  • Onderwerp starter Onderwerp starter champpain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

champpain

hallo ik woon begeleid in een instelling

de anologe tv word betaald door de instelling (ik krijg die rekening nooit te zien die staat op naam van de instelling)

nu heb ik al jaren een internet en een digitale tv abonement die ik betaal

nu kwam er een mannetje van Ziggo langs met de mededeling dat ik een nieuwe modem zou krijgen met een verdubbeling van de snelheid

hier is het probleem: de rekening van de anologe tv het internet de telefoon en de digitale televisie worden 1 abonement terwijl dat nu apart zonder bureacratich gezijk van de instelling is geregeld


ik betaal nu aleen dus het internet (Z2) + digitale tv (is gratis met de anologe tv) en de instelling de rekening van de anologe tv

hoe het er na de aansluiting van de snelle modem gaat uitzien is dat ik
de anologe tv ook moet gaan betalen en de instelling OOK

dat kost me 11 of 17 euro per maand meer zei het mannetje van ziggo

en de stichting is ook niet vooruitkomend met een oplossing

heeft iemand een oplossing want ik wil niet meer dan 120 euro per jaar teveel gaan betalen


ik hoop dat het duidelijk is ik ben niet echt goed in spelling :oops:
 
Als je over zou gaan naar een zogenaamd alles-in-1-pakket, dan betaal je maar een vast bedrag. het bedrag wat nu door de zorginstelling voor analoge tv wordt betaald, zit al verwerkt in dat pakket. je gaat dus niet dubbel betalen voor het analoge tv gedeelte.'
Bespreek dit met je bewindvoerder.
Laat hem anders contact opnemen met Ziggo.
Wat al vele bewindvoerders gedaan hebben en vele zorginstellingen zijn al over naar het alles-in-1-pakket
Succes,

hallo ik woon begeleid in een instelling

de anologe tv word betaald door de instelling (ik krijg die rekening nooit te zien die staat op naam van de instelling)

nu heb ik al jaren een internet en een digitale tv abonement die ik betaal

nu kwam er een mannetje van ziggo langs met de mededeling dat ik een nieuwe modem zou krijgen met een verdubbeling van de snelheid

hier is het probleem: de rekening van de anologe tv het internet de telefoon en de digitale televisie worden 1 abonement terwijl dat nu apart zonder bureacratich gezijk van de instelling is geregeld


ik betaal nu aleen dus het internet (Z2) + digitale tv (is gratis met de anologe tv) en de instelling de rekening van de anologe tv

hoe het er na de aansluiting van de snelle modem gaat uitzien is dat ik
de anologe tv ook moet gaan betalen en de instelling OOK

dat kost me 11 of 17 euro per maand meer zei het mannetje van ziggo

en de stichting is ook niet vooruitkomend met een oplossing

heeft iemand een oplossing want ik wil niet meer dan 120 euro per jaar teveel gaan betalen


ik hoop dat het duidelijk is ik ben niet echt goed in spelling :oops:
 
dank je voor je reactie

ik zal eens naavragen bij het hoofdkantoor of erbij hun ook wat gaat veranderen

en zal wat mensen van de afdeling lief aankijken of hun een makelijke oplossing weten

het zou zowiezo wel makelijk zijn voor hun met telefonie internet en tv bij 1 aanbieder hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan