C
champpain
hallo ik woon begeleid in een instelling
de anologe tv word betaald door de instelling (ik krijg die rekening nooit te zien die staat op naam van de instelling)
nu heb ik al jaren een internet en een digitale tv abonement die ik betaal
nu kwam er een mannetje van Ziggo langs met de mededeling dat ik een nieuwe modem zou krijgen met een verdubbeling van de snelheid
hier is het probleem: de rekening van de anologe tv het internet de telefoon en de digitale televisie worden 1 abonement terwijl dat nu apart zonder bureacratich gezijk van de instelling is geregeld
ik betaal nu aleen dus het internet (Z2) + digitale tv (is gratis met de anologe tv) en de instelling de rekening van de anologe tv
hoe het er na de aansluiting van de snelle modem gaat uitzien is dat ik
de anologe tv ook moet gaan betalen en de instelling OOK
dat kost me 11 of 17 euro per maand meer zei het mannetje van ziggo
en de stichting is ook niet vooruitkomend met een oplossing
heeft iemand een oplossing want ik wil niet meer dan 120 euro per jaar teveel gaan betalen
ik hoop dat het duidelijk is ik ben niet echt goed in spelling
ops:
de anologe tv word betaald door de instelling (ik krijg die rekening nooit te zien die staat op naam van de instelling)
nu heb ik al jaren een internet en een digitale tv abonement die ik betaal
nu kwam er een mannetje van Ziggo langs met de mededeling dat ik een nieuwe modem zou krijgen met een verdubbeling van de snelheid
hier is het probleem: de rekening van de anologe tv het internet de telefoon en de digitale televisie worden 1 abonement terwijl dat nu apart zonder bureacratich gezijk van de instelling is geregeld
ik betaal nu aleen dus het internet (Z2) + digitale tv (is gratis met de anologe tv) en de instelling de rekening van de anologe tv
hoe het er na de aansluiting van de snelle modem gaat uitzien is dat ik
de anologe tv ook moet gaan betalen en de instelling OOK
dat kost me 11 of 17 euro per maand meer zei het mannetje van ziggo
en de stichting is ook niet vooruitkomend met een oplossing
heeft iemand een oplossing want ik wil niet meer dan 120 euro per jaar teveel gaan betalen
ik hoop dat het duidelijk is ik ben niet echt goed in spelling
ops:
Prima lees baar.