• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheidsverhogingen UPC internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny54

Moderator
Berichten
19.594
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Op 4 september 2008 kwamen de eerste berichten op ons forum binnnen dat mensen met een power abonnement een hogere snelheid hadden.
Uit betrouwbare bron hebben wij nu een bevestiging.
De snelheden worden per 12 september doorgevoerd en per 15 , 16 en 17 september voor iedereen geupgrade.
on.gif

huidige snelheidsnelheid per 12-09-2008
download / uploaddownload / upload
UPC Internet Starter 384 Kbps / 128 Kbps 1 Mbps / 256 Kbps
UPC Internet Easy1,5 Mbps / 256 Kbps3 Mbps / 512 Kbps
UPC Internet Light3 Mbps / 1 Mbps8 Mbps / 1 Mbps
UPC Internet Power6 Mbps / 1,5 Mbps8 Mbps / 1,5 Mbps

Of er ook nog iets met UPC Internet Extreme en de snelheden (10 & 16 Mbps) in 3=2 pakketten gaat gebeuren is onbekend, maar niet ondenkbaar.
Er is namelijk echt een trend om hogere snelheden te gaan bieden.
- Steeds meer glasvezelnetwerken bieden hogere snelheden aan.
- Ziggo wil nog dit jaar via eurodocsis 2.0 abonnementen van 30 / 14 Mbps en 40 / 18 Mbps gaan aanbieden en vanaf januari 2009 zelfs met 100 / 24 Mbps en 200 / 48 Mbps gaan starten.
- UPC is ook bezig met (euro)docsis 3.0, waarbij (onbevestigd) snelheden van 60 / 8 Mbps en 120 / ? Mbps genoemd worden.

Update: Zojuist hebben we de nieuwe snelheden doorgekregen die eind deze maand beschikbaar zullen komen (let op: dit is geen officieele UPC mededeling). Het zou gaan om de volgende download snelheden:
[*]30 Mbps
[*]60 Mbps
[*]100 Mbps
[*]120 Mbps

Upload, prijzen en leverbaarheid zijn allemaal nog niet bekend.

Update2:
De verhoging van de Starter, Easy, Light en Power abonnementen geldt alleen voor bestaande abonnee's en nieuwe abonnee's die lid worden voor 29 september. Daarna zullen voor nieuwe abonnee's die lid worden na 29 september de oude snelheden weer gaan gelden. (?)

Reacties kun je kwijt in: Snelheidsverhoging ? !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan