• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheidsverhoging

Berichten
198
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Chello zou toch per december 2005 met een snelheidsverhoging komen.
Wie heeft er al wat van gemerkt?
Bij mij PC 3151 nog geen verhoging
:#
 
De nieuwe snelheden gelden vanaf medio december 2005.
Bron: chello.nl
:>   :#

De vraag is dus erg voorbarig.
 
Het zou beter geweest zijn als chello een uiterste streef datum had gegeven,want ik zit eigenlijk ook te wachten welke dag het nu gaat worden.Kan net zo goed 31 december zijn.Maar idd,medio doet denken aan half/midden december.
 
Pfff geduld is een schone zaak...
En het is UPC/CHELLO verwacht dus niet meteen wat ze beloven...


Me 1000ste post ;D
 
Op de vorige snelheidsverhoging heb ik een half jaar zitten wachten, ben benieuwd hoelang het nu duurt. Veel maakt het me niet uit hoelang het duurt, 4 mbit down ben ik meer dan tevreden mee.
 
voorspelbare humor hier.....men krijgt een gratis update van het produkt....maar wanneer is alweer reden tot gemor van sommigen.
Zit elkaar nou niet gelijk op te naaien, wacht het gewoon maar even af.
 
Terug
Bovenaan