[snelheidsverhoging] Plaats hier de reactie van UPC

René

Moderator
Berichten
9.738
Internet
  1. KPN
Gebruik dit topic om de reactie te plaatsen die UPC geeft als je het contact formulier hebt ingevuld:

https://######
 
Reactie UPC:
Helaas is het technisch nog niet mogelijk om voor u de snelheid per direct te verhogen. De snelheid wordt, zoals aangegeven, gefaseerd verhoogd. Hiervoor is een bepaald traject uitgestippeld dat gevolgd
wordt. Om de ontwikkelingen omtrent de snelheidsverhogingen continue goed in de gaten te houden en indien nodig bij te sturen, dienen wij ons dan ook aan dit traject te houden. Zo kunnen wij u en al onze
andere klanten zo snel mogelijk de service bieden van een snellere verbinding. De snelheidsverhoging zal voor uw regio binnnen enkele weken plaats vinden.
 
Enkele (lees 1 tot 25) weken ...
Lekker duidelijk he? Ik denk dat ze het zelf niet weten en op een ruime marge gokken.
 
Ik heb er best bergip voor dat zoiets lang kan duren als er problemen zijn, maar dan moeten ze inderdaad wel iets meer duidelijkheid geven.
Waarom het zolang moet duren, strakkere planning enzo..

UPC: "Helaas is het technisch nog niet mogelijk om voor u de snelheid per direct te verhogen"

Nou technisch is het wel mogelijk want ik heb het zelf geprobeerd (met dhcpforce).
 
Geachte heer/mevrouw,

Binnen UPC/chello wordt hard gewerkt aan de realisatie van de snelheids
verhoging voor onze bestaande klanten. Zo hebben
we de afgelopen periode onder andere de capaciteit van onze backbone naar het
internet (AORTA) verder uigebreid, en
inmiddels heeft al een groot deel van de chello klanten de nieuwe snelheden. In
totaal beschikken nu zo'n 60% van alle klanten
over de nieuwe snelheden.
Wij verwachten dat uiterlijk in juni alle chello klanten zullen zijn overgezet
op de nieuwe modem settings. Zodra iemand is
overgezet op de nieuwe modem settings sturen wij ter bevestiging een email naar
het betreffende chello e-mail account.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze afdeling
Customer Service is te bereiken op
werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag
en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur
onder het nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze medewerkers
staan u graag te woord.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
 
GXServer zei:
Geachte heer/mevrouw,

Binnen UPC/chello wordt hard gewerkt aan de realisatie van de snelheids
verhoging voor onze bestaande klanten. Zo hebben
we de afgelopen periode onder andere de capaciteit van onze backbone naar het
internet (AORTA) verder uigebreid, en
inmiddels heeft al een groot deel van de chello klanten de nieuwe snelheden. In
totaal beschikken nu zo'n 60% van alle klanten
over de nieuwe snelheden.
Wij verwachten dat uiterlijk in juni alle chello klanten zullen zijn overgezet
op de nieuwe modem settings. Zodra iemand is
overgezet op de nieuwe modem settings sturen wij ter bevestiging een email naar
het betreffende chello e-mail account.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze afdeling
Customer Service is te bereiken op
werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag
en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur
onder het nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze medewerkers
staan u graag te woord.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Ik heb precies het zelfde meeltje gekregen... er is geen woord anders..
zotezien gaan zij ook standaard meeltjes terug sturen :P


EDIT: Ohja beetje laat misschien maar tis hilversum hierzo!
 
Valt jullie iets op ?

Quote : Wij verwachten dat uiterlijk in juni alle chello klanten zullen zijn overgezet
op de nieuwe modem settings.

Ik dacht dat er verhalen rond gingen over augustus ? Als dat augustus waar zou zijn, liegen ze zo keihard ! ( wanneer eigenlijk niet ;) )
Geloof dat iedereen maar weg moet zodat ze niemand overhouden dan ! :D
 
Terug
Bovenaan