• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheidsverhoging maar ik haal de downloadsnelheid niet.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rcs
  • Startdatum Startdatum

rcs

Berichten
2.376
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Gisteren snelheidverhoging geregeld naar 120-12 en met de ookla test is de upload precies goed maar de download komt nog niet hoger als dat hij was. Heeft iemand hier een verklaring voor? b.v.d.
 
Standaard vragen:
Wireless of bedraad?
Indien bedraad, zit er nog iets tussen je pc en het modem?
Modem al een keer van het stroom gehaald?
 
René [Mr. Jinx] zei:
Standaard vragen:
Wireless of bedraad?
Indien bedraad, zit er nog iets tussen je pc en het modem?
Modem al een keer van het stroom gehaald?
wireless en modem al 2 x van stroom afgehaald, werk op een ipad3, bedankt voor het meedenken.
 
ja precies, al contact gezocht en het staat bij hun goed inhet systeem dus ik hoor ze wel weer ;)
 
Aha, ik las het verkeerd. Download 120Mbps met een iPad 3 gaat niet lukken.
Met een iPad Air 2 overigens ook niet, ik haal 30-35 down en 15-20 up.
 
Met een AC Wi-Fi router haalt mijn IPad Air 2 wel 150-200 Mbit down en 20 Mbit up . Maar met de standaard Wi-Fi router/modem van UPC gaat hij dat zeker niet halen. De Ipad 3 met een N-Wi-Fi kaart komt nooit hoger dan 40-50 mbit Down. ;)

Maar hoge internetsnelheid is ook niet nodig met een IPad. heb je verder niets aan....
 
Oh ok robert, als mijn download niet hoger kan als bij mijn oude abo dan cancel ik alles want dan heeft het geen nut want aan die hogere upload heb ik toch niets aan als huis en tuin gebruiker, ik wacht even af wat webcare hier van vindt.
 
Terug
Bovenaan