• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheidsverhoging Internet Z3i

  • Onderwerp starter Onderwerp starter m00n
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

m00n

Ik vroeg me af of hier al iets over bekend is. Toen Ziggo Ziggo werd is aangekondigd dat in Juli de snelheid van Internet Z3i verhoogd zou gaan worden.

Ik vroeg me dus af of hier al iets over bekend is.
 
Internet Z3i is het zere voetje van ziggo,ik zou er niet teveel over praten.:lol::lol:


Hoezo dat? :).

Heb hier amper problemen, nauwelijks gehad met casema en nu dus ook niet echt met Ziggo. Haal gewoon de volle snelheid en misschien wel iets meer. Dus hier geen problemen :).

Maar ben wel benieuwd naar de aangekondigde snelheidsverhoging.
 
Heb hier amper problemen, nauwelijks gehad met casema en nu dus ook niet echt met Ziggo. Haal gewoon de volle snelheid en misschien wel iets meer. Dus hier geen problemen :).
Gaat ook er ook niet om of je nou wel òf niet problemen er mee hebt...

Maar ben wel benieuwd naar de aangekondigde snelheidsverhoging.

Dat is dus het zere voetje.:wink:

Veel duidelijker als je een beetje quote (wat er mee bedoelt wordt)...
Die aangekondigde snelheidsverhoging is allang verdwenen in een diepe put ;)
 
Ben ook wel benieuwd naar een snelheidsverhoging van Z3i.

Kan wat mij betreft niet snel genoeg :wink:
 
mhh, laten we het hopen dan. had eerst begrepen dat het in de zomer zou gebeuren. maar denk niet dat dat er meer in zit. september zou wel lekker zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan