Snelheidsverhoging en verder geen verandering - Echt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rcs
  • Startdatum Startdatum

rcs

Forum Gebruiker
Berichten
2.376
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Echt weer Ziggo hoor, niet te filmen,
Krijg aanbieding voor een snelheidsverhoging, van 50 mb naar 100mb voor 4.95 per maand met daarbij vermeld dat er verder niks veranderd,
nou mooi dacht ik en heb het genomen, heb nu een ci module tot volle tevredenheid.
En ja hoor, ik had het kunnen verwachten, een mail vandaag dat ze een mediabox gaan opsturen maar daar heb ik dus niet om gevraagd,
werkelijk niet te geloven die praktijken, er kan daar maar weinig iets goed gaan, ik nog gebeld over dit maar kreeg geen duidelijkheid hierover,
echt een bedrijf met een hele slechte organisatie. ze leren het daar nooit en ik kan het weten want ik zit al 30 jaar bij upc-ziggo.
 
Dt kan niet als een complete verrassing voor je komen.
Vorig jaar begon deze actie ook al en we hebben er weken over gesproken op het forum.
Ziggo heeft de actie toen even gestaakt en is sinds een tijdje weer begonnen met deze vreemde omruilactie.
CL+ modules vinden ze blijkbaar geen fijn verdienmodel.....
Dus abonnees weer boxen in hun maag splitsen en CL+ kaartjes inleveren.
 
Oh ok, maar dan hebben ze toch de plicht om met een goede voorlichting te komen en niet nadat je je aangemeld hebt ineens komen met het bericht van we hebben de mediabox verstuurd en deze zal spoedig bij u afgeleverd worden, dit vindt ik echt asociaal voor e.d. groot bedrijf.
 
Dit is allemaal niet express..maar gewoon proces fouten, desinteresse van medewerkers etc.
Moedeloos wordt je ervan.
 
Klopt, degene die ik aan de lijn had was ook een brutaal wijf, en maar ratelen en bla bla bla en ik ging er nog tegenin en toen werd de verbinding verbroken, ik dacht van wijf krijg de pp in een iets andere rotterdamse benadering.
 
Ja joh, je denkt toch niet dat ik me laat belazeren door dat ziggo, maandag komt de mediabox met de post en die wordt uiteraard niet aangenomen.
 
Ja, waarschijnlijk kijkt één of andere randdebiel of software programma alleen of iemand 50Mb heeft en wordt vergeten dat je met een CI+ module er niet voor in aanmerking komt of die verliest.
Wel jammer dat je er alsnog ingetrapt bent: https://ziggoforum.nl/topics/nieuw-start-xxl-100-10-mbps.93263/

Terugdraaien die handel!
bij dit ziggo bericht staat duidelijk dat het is met een combinatie met een mediabox en dat staat er nu dus duidelijk niet bij vandaar dat ik het wel zag zitten.
 
Je kunt het ook nog terugdraaien, je hebt 14 dagen bedenktijd. En ik zou die box wel aannemen en gewoon terugsturen, anders wordt het echt een puinhoop en mag je straks voor een box gaan betalen die je niet hebt.
Ik zal je vertellen, ik heb nog retourbonnetjes liggen van apparaten die ik heb teruggestuurd, 3 jaar geleden, want bij Ziggo weet je het nooit.
 
ja ok, inmiddels contact gehad met ziggo en die begreep het goed, mediabox weigeren morgen aan de deur en het oude abo gaat weer in werking.
maar heb toch een vies smaakje weer met die aanbieding want ze houden gewoon dingen achter, m.a.w.
ze zijn gewoon niet 100% eerlijk.
 
Terug
Bovenaan