M
michiel2300
he mensen ik vroeg me af of jullie dat ook meemaakten. mijn snelheid van mijn alles in 1 extra fluctueerd in de spits uren .
vorige week nog vertelde de helpdesk mij dat 90% van de theoretische 20mbit max gegarandeerd wordt. vandaag zit ik zo rond de 16mbit en nu werd mij verteld dat max 80% gegarandeerd wordt.
heel vreemd dat er wat anders gezegd wordt. ik ben benieuwd naar andere ervaringen.
groetjes michiel de vries
vorige week nog vertelde de helpdesk mij dat 90% van de theoretische 20mbit max gegarandeerd wordt. vandaag zit ik zo rond de 16mbit en nu werd mij verteld dat max 80% gegarandeerd wordt.
heel vreemd dat er wat anders gezegd wordt. ik ben benieuwd naar andere ervaringen.
groetjes michiel de vries

