D
Daniel-San
Beste allemaal,
Sinds een aantal maanden ben ik overgestapt van een oer-abonnement (25mb van 2006 of zo) naar 120mb met HDTV en bellen(wat ongebruikt is). Dus van een los modem/router combo naar de TC7200.
Eigenlijk had ik geen klagen, aangezien alles sneller was dan voorheen. Al vond ik de schamele 45mb download snelheid wel een beetje weinig voor een 120mb abonnement.
Nu had ik sinds zondag nogal wat verbindingsproblemen. Steeds wegvallen van het signaal.
Ik ben dus gaan kijken wat ik kon doen om 't op te lossen. Hier weer eens terechtgekomen en meteen een hoop problemen bij anderen gezien met hetzelfde modem.
Uiteindelijk heb ik maar besloten om mijn oude router achter het modem(bridge mode) te hangen.
Ik was wel vergeten de WiFi van het modem uit te zetten, maar dacht "Dat komt dalijk wel."
Het leek even goed te gaan tot ik probeerde een website te openen....traaaaag...dus even een speedtest gedaan met resultaat; Een hele 4,57mb DS.
Toen dus weer de router afgekoppeld en geprobeerd in te loggen in de TC7200. Nou...niet dus...Op de één of andere manier kom ik dus niet meer in het modem. 192.168.0.1 in adresbalk geeft alleen een niet ladende pagina. Harde reset van modem geprobeerd, uurtje van de prik gehaald ook.
Wel heb ik momenteel een DS van 38mb.
Maar ik ben dus echt even het spoor bijster. Geen idee wat ik nu kan doen om dit op te lossen...dus als iemand kan helpen...graag
Sinds een aantal maanden ben ik overgestapt van een oer-abonnement (25mb van 2006 of zo) naar 120mb met HDTV en bellen(wat ongebruikt is). Dus van een los modem/router combo naar de TC7200.
Eigenlijk had ik geen klagen, aangezien alles sneller was dan voorheen. Al vond ik de schamele 45mb download snelheid wel een beetje weinig voor een 120mb abonnement.
Nu had ik sinds zondag nogal wat verbindingsproblemen. Steeds wegvallen van het signaal.
Ik ben dus gaan kijken wat ik kon doen om 't op te lossen. Hier weer eens terechtgekomen en meteen een hoop problemen bij anderen gezien met hetzelfde modem.
Uiteindelijk heb ik maar besloten om mijn oude router achter het modem(bridge mode) te hangen.
Ik was wel vergeten de WiFi van het modem uit te zetten, maar dacht "Dat komt dalijk wel."
Het leek even goed te gaan tot ik probeerde een website te openen....traaaaag...dus even een speedtest gedaan met resultaat; Een hele 4,57mb DS.

Toen dus weer de router afgekoppeld en geprobeerd in te loggen in de TC7200. Nou...niet dus...Op de één of andere manier kom ik dus niet meer in het modem. 192.168.0.1 in adresbalk geeft alleen een niet ladende pagina. Harde reset van modem geprobeerd, uurtje van de prik gehaald ook.
Wel heb ik momenteel een DS van 38mb.
Maar ik ben dus echt even het spoor bijster. Geen idee wat ik nu kan doen om dit op te lossen...dus als iemand kan helpen...graag




