• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

snelheids problemen Capaciteitprobleem netwerk UPC rotterdam ???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter smoking
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

smoking

ik heb vandaag normaal 120mbps en haal maar 30mbps :-\ snap er niks van wat de oorzaak van is
hebben meer mensen er last van postcode 3069 zie screen

https://www.speedtest.net/result/1102745962.png


speedtest van upc is het zelfde

ik heb er alles aan gedaan om te kijken wat het is met of zonder router allemaal het zelfde
driver van me lan driver verwijderd en nieuwe geinstaleerd ik gebruik windows 7
 
smoking zei:
ik heb vandaag normaal 120mbps en haal maar 30mbps :-\ snap er niks van wat de oorzaak van is
hebben meer mensen er last van postcode 3069 zie screen
https://www.speedtest.net/result/1102745962.png
speedtest van upc is het zelfde

ach ja, hier met uploaden gaat de modem resetten.
Dat krijg je ervan (reclame tv) wij hebben 120mb, dan krijg je wel Capaciteitproblemen.
 
Via speedtest.net krijg ik een rare speedtest en kom ik niet eens in de buurt van die 120

Via de site van UPC zelf haal ik wel die 120 maar dan is de upload achter
 
Beste speedtest die ik ken is die van Ziggo.
speedtest.ziggo.nl

Maar ook hier een capaciteitsprobleemje (Alkmaar). Download schommelt tussen de 80 en 120 ongeveer.
Upload hangt hier op 5MB ongeveer, maar dat heeft denk ik met de load balancing te maken.
 
via glasvezel.net haal ik ook het zelfde :-\


https://www.speedtest.net/result/1102887504.png nu weer dit klopt niks van ligt aan het netwerk van upc
aanstaande donderdag komt er een monteur langs bij mij voor dit probleem ik hoop dat upc van deze forum ons gaan helpen die dit probleem hebben :(

https://i56.tinypic.com/2yoa6td.jpg speedtest van ziggo
 
3077 ook cap probleem zijn er mee bezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ik hoop dat ze met een oplossing gaan komen vaak geven ze pc de schuld :( :( :( terwijl het in de wijk kast ligt
 
Speedtest resultaten : https://ziggoforum.nl/topics/38185/
Wil je een topic openen over snelheidproblemen dan verwachten we iets meer input / uitzoekwerk en gegevens en niet zomaar wat losse kreten.
Slotje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan