E
equit
Helaas is netneutraliteit geen feit bij UPC.
Ik heb een onbeperkt XSNews Elite Newsgroups abonnement en een 200/20Mbit UPC verbinding.
Dus gemiddeld haal ik tussen de 18MB/s en 21MB/s met nieuwsgroepen.
Het is nu vrijdagavond, een drukke avond, maar dit is toch echt van de zotte, zie hier het duidelijke bewijs dat ze daadwerkelijk knijpen:

Ik heb een onbeperkt XSNews Elite Newsgroups abonnement en een 200/20Mbit UPC verbinding.
Dus gemiddeld haal ik tussen de 18MB/s en 21MB/s met nieuwsgroepen.
Het is nu vrijdagavond, een drukke avond, maar dit is toch echt van de zotte, zie hier het duidelijke bewijs dat ze daadwerkelijk knijpen:
