• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

snelheid van reageren

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Boneless

Iemand enige ervaring met hoe snel Ziggo reageert nadat je via de e-mail een klacht hebt ingediend?

Ik heb namelijk precies twee weken geleden, nadat ik eerst een hele discussie met iemand van de zakelijke klantenservice had gevoerd die daarbij aantoonbaar zat te liegen, een schriftelijke klacht ingediend over een (deel van de) factuur en het optreden van deze medewerker, maar tot nu toe niets vernomen.

Wel hebben ze het betwiste deel van de factuur nu opnieuw in rekening gebracht op de nieuwe factuur (die ik dan dus ook weer zal laten terugstorten). Duurt het altijd weken of is dit gewoon de manier waarop Ziggo laat weten schijt te hebben aan de klant?
 
Ik heb dinsdag aan klacht ingediend via email en zojuist antwoord gehad.
Dus qua snelheid niks te klagen ;-)
 
Het zal wel toeval zijn, maar zojuist gebeld door Ziggo. Klacht erkend, gelijk gekregen en een vergoeding voor het ongemak. Alsnog netjes afgehandeld dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan