Iemand enige ervaring met hoe snel Ziggo reageert nadat je via de e-mail een klacht hebt ingediend?
Ik heb namelijk precies twee weken geleden, nadat ik eerst een hele discussie met iemand van de zakelijke klantenservice had gevoerd die daarbij aantoonbaar zat te liegen, een schriftelijke klacht ingediend over een (deel van de) factuur en het optreden van deze medewerker, maar tot nu toe niets vernomen.
Wel hebben ze het betwiste deel van de factuur nu opnieuw in rekening gebracht op de nieuwe factuur (die ik dan dus ook weer zal laten terugstorten). Duurt het altijd weken of is dit gewoon de manier waarop Ziggo laat weten schijt te hebben aan de klant?
Ik heb namelijk precies twee weken geleden, nadat ik eerst een hele discussie met iemand van de zakelijke klantenservice had gevoerd die daarbij aantoonbaar zat te liegen, een schriftelijke klacht ingediend over een (deel van de) factuur en het optreden van deze medewerker, maar tot nu toe niets vernomen.
Wel hebben ze het betwiste deel van de factuur nu opnieuw in rekening gebracht op de nieuwe factuur (die ik dan dus ook weer zal laten terugstorten). Duurt het altijd weken of is dit gewoon de manier waarop Ziggo laat weten schijt te hebben aan de klant?