• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Snelheid van de upload multikabel gebied

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meermeer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

meermeer

Ik zag dat er (wllicht) nieuwe snelheden komen bij Ziggo(per december)

Op zich leuk en aardig, maar ik haal mijn upload nog niet(3mbps) Ik kom niet hoger dan 1,5 en heeel soms tegen de 2 aan.

Ik heb al talloze forms ingevuld etc. Laatst was hier een monteur(voor een ander probleem T3 waarden) en die zeij dat het komt omdat er geen docsis 3 is(lijkt me complete onzin, maar dat terzijde)

Om een lang verhaal kort te maken, is er bekend OF en zo ja wanneer 3 mbps upload beschikbaar is voor het MK gebied?
 
Okee, duidelijk. Geen onzin dus:) Thnx!

(btw je hebt een PM:))
 
Sorry was hem vergeten, bij deze heb je antwoord, en is er een vervolgactie uitgezet :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan