M
meermeer
Ik zag dat er (wllicht) nieuwe snelheden komen bij Ziggo(per december)
Op zich leuk en aardig, maar ik haal mijn upload nog niet(3mbps) Ik kom niet hoger dan 1,5 en heeel soms tegen de 2 aan.
Ik heb al talloze forms ingevuld etc. Laatst was hier een monteur(voor een ander probleem T3 waarden) en die zeij dat het komt omdat er geen docsis 3 is(lijkt me complete onzin, maar dat terzijde)
Om een lang verhaal kort te maken, is er bekend OF en zo ja wanneer 3 mbps upload beschikbaar is voor het MK gebied?
Op zich leuk en aardig, maar ik haal mijn upload nog niet(3mbps) Ik kom niet hoger dan 1,5 en heeel soms tegen de 2 aan.
Ik heb al talloze forms ingevuld etc. Laatst was hier een monteur(voor een ander probleem T3 waarden) en die zeij dat het komt omdat er geen docsis 3 is(lijkt me complete onzin, maar dat terzijde)
Om een lang verhaal kort te maken, is er bekend OF en zo ja wanneer 3 mbps upload beschikbaar is voor het MK gebied?
Thnx!