R
Reind
Sinds de werkzaamheden in de nacht van 10 op 11 december is mijn bedraad internet heel onregelmatig van download 15 to 61 mb en upload is het goed.
Diverse keren mijn Cisco modem van stroom gehaald ,de verschillen ziteen ook in de browser IE redelijk goed ,Firefox slecht ,Chrome slecht,Safarie redelijk,wat kan dat nu toch weer zijn ,waarom blijft Ziggo er toch niet vanaf als alles goed is.
Diverse keren mijn Cisco modem van stroom gehaald ,de verschillen ziteen ook in de browser IE redelijk goed ,Firefox slecht ,Chrome slecht,Safarie redelijk,wat kan dat nu toch weer zijn ,waarom blijft Ziggo er toch niet vanaf als alles goed is.